Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی نهم اسفند ماه به رشته‌های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است. 

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های ورزشی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!

طرفداری | سپاهان در بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان متوقف شد.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان اظهار داشت:

یکی از بازی‌هایی که معمولا در فوتبال اتفاق می‌افتد، تیم حریف آمد که بهترین خودش را نشان دهد و از جان مایه گذاشتند، به خاطر شرایطشان در جدول هر امتیاز مهم است و این خواسته را داشتند و با روح، جسم و قلبشان تلاش کردند.

وی ادامه داد:

سپاهان خوب و با شانس گلزنی شروع کرد، جایی که رامین توپ را به کنار دروازه زد و می‌توانست بهتر عمل کند، تیم ادامه داد و موقعیت‌ها ادامه داشت اما گل نمی‌شد تا جایی که مغانلو گل زد.

مورایس تصریح کرد:

در نیمه دوم موقعیت‌ها را از دست دادیم تا استقلال از تنها موقعیتی که داشت بهترین استفاده را کرد و گل فوق‌العاده زیبایی به ثمر رساند، بازیکن در شرایط سخت گل زیبا را زد، نتیجه یک بر یک در فوتبال طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد داوری گفت:

تصمیمات داور هیچ تأثیری در نتیجه بازی نداشت و بابت قضاوت خوبی که داشت تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به حمایت هواداران گفت:

هواداران در روزی که آمدند و تیم را تشویق کردند، نتوانستیم بازی را ببریم، مطمئن باشید روزهای بهتر خواهد آمد.

مورایس همچنین بیان داشت:

استقلال از یکی موقعیت‌ها استفاده کرد، ۳ موقعیت خوب برای گلزنی داشتند، به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم و برایشان در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد:

نمی‌توانم حدس بزنم در بازی بعدی یا جام حذفی چه اتفاقی می‌افتد، سپاهان مانند تیم‌های دیگر تیم قابل احترامی است، استقلال بازی‌های خوب نشان داد و امتیاز مهمی را به دست آورد؛ سپاهان تیم ابتدا قوی بود اما به دلایل اتفاقاتی که افتاد تمرکز‌ها پراکنده شد.

وی همچنین در مورد اتفاقاتی که در طول فصل برای سپاهان افتاد، عنوان کرد:

وقتی مریض می‌شوید باید زمانی را سپری کنید تا خوب شوید، وقتی خوب می‌شوید، قدرت قبل از بیماری را ندارید، هفته به هفته اتفاقات می‌افتاد و ما زمانی برای بهبودی نداشتیم.

مورایس افزود:

بازیکنان بهترین خودشان را ارائه دادند، اتفاقات داخلی خصوصی است، ساختار سازماندهی را باید بازسازی کنیم و در این فرآیند هستیم و هنوز تکمیل نشده است؛ بازیکنان را تحسین می‌کنم که با وجود همه اتفاقات رفتار مناسبی نشان دادند. در بازی‌هایی که امتیاز از دست دادیم، می‌توانستیم بهتر باشیم و اکنون امیدوار باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد:

انتظاراتی از ابتدای فصل به خاطر قدرتی که نشان دادند، داشتیم، وقتی اتفاقات قدرت را کم می‌کند، انتظارت باید پایین بیاید و برآورده کردن انتظار همه سخت است، مدیریت این موضوع برای بازیکنان سنگین است.

وی تصریح کرد:

همه می‌گفتند سپاهان قوی و پرستاره است و انگار ارکست برگزار کرده بودند، مثل این‌که سپاهان هر سال قهرمان می‌شده و امسال قهرمان نشده است، باید اینطور رفتار کنیم و بازیکنان یک‌باره چون ستاره هستند باید قهرمان لیگ شوند، اینقدر ستاره داریم؟ خوشحالم که اینقدر ستاره داریم.

مورایس ادامه داد:

به تیم‌های دیگر نگاه می‌کنم، بیرانوند ستاره نیست، دروازه‌بان تیم ملی است، دروازه‌بان ما ستاره است اما دروازه‌بان یک تیم ملی نیست، کنعانی‌زادگان بازیکن فیکس تیم ملی ستاره نیست اما ما ستاره داریم، سیاوش، دانشگر و محمدی. می‌گفتند دفاع وسط نیاز داریم؛ گئورگی یکی از بهترین بازیکنان سپاهان که به پرسپولیس رفته را ستاره صدا نمی‌کنیم، سروش مثلا ستاره نیست و کریمی ستاره است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین گفت:

می‌توانم ادامه دهم، تیم ما تیم پرستاره است اما بقیه تیم‌ها هیچ ستاره‌ای ندارند، چون ما خیلی ستاره در تیم داریم، بعضی وقت‌ها می‌خواهیم ستاره باشیم اما مثل امروز بازی را نبردیم، بقیه بازی را بردند شاید چون ستاره ندارند؛ مغانلو اوایل فصل فقط یک گل زده بود، همه انتقاد می‌کردند و حالا ستاره است.

وی در پایان بیان داشت:

بعضی وقت‌ها ستاره‌ها تلاش خود را می‌کنند، همه انسان هستیم و هر انسانی برای کار تلاش می‌کنند، همه می‌خواهند ببرند و ماهم می‌خواهیم ببریم، باید شرایط را برای بردن مهیا کنیم، اول فصل خوب بود اما اتفاقات رخ داد؛ باشگاه دارد سازماندهی بهتری درست می‌کند و در مسیر خوبی است تا شرایط بهتری داشته باشیم و قوی‌تر باشیم، برخی تیم‌ها ساختار متفاوت دارند و بیشتر قهرمان شده‌اند، بازیکنان لیاقت خیلی بهتر از این را داشتند و برخی مواقع مانع می‌شد تا کیفیت ۱۰۰ درصد را بروز دهند، بازیکنان لیاقت خیلی بیشتری دارند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی