Web Analytics Made Easy - Statcounter

ردبرد کاپیتال بخشی از سهام گروه ورزشی فن وی را می خواهد.

گروه سرمایه گذاری ردبرد کاپیتال فاصله زیادی تا خرید 10% از سهام گروه ورزشی مالک لیورپول موسوم به فن‌وی ندارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از sportico، گروه سرمایه گذاری ردبرد کاپیتال که مالک باشگاه تولوز فرانسه نیز به حساب می آید، در آستانه خرید 10% از سهام گروه ورزشی فن‌وی است، همان گروهی که از سال 2010 مالکیت باشگاه لیورپول را در درست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می آید رقم توافق چیزی حدود 750 میلیون یورو باشد. به گفته میرر، هنوز مشخص نیست که آیا این ماجرا می تواند برای نفل و انتقالات لیورپول پشتوانه مالی بیشتری فراهم کند یا خیر. 

اخبار داغ 

ارزش بازیکنان فعلی پرسپولیس؛ سیدجلال حسینی از قیمت افتاد، قیمت مهدی عبدی 16 برابر شد استقلال به مهدی قائدی مشکوک است بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کنفرانس خبری رونالد کومان به خاطر خونریزی نیمه کاره ماند / عکس همسر موراتا: پسرمان باعث شد آلوارو بیمار شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعاملات دوجانبه کابل و آستانه

سیریک ژومانگرن معاون نخست‌وزیر قزاقستان و امیرخان متقی وزیر خارجه طالبان درباره روابط دوجانبه سیاسی و اقتصادی، تجارت دوجانبه و سرمایه گذاری قزاقستان در افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.

متقی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از نقش تجاری قزاقستان در افغانستان، ابراز امیدواری کرد این کشور در حوزه معدن، راه‌آهن و دولت الکترونیک در افغانستان سرمایه‌گذاری کند.

وزیر خارجه طالبان همچنین خواستار ارتقای سطح نمایندگی دیپلماتیک افغانستان در این کشور، توسعه روابط و آغاز پروازهای مستقیم کابل و آستانه شد.

معاون نخست‌وزیر قزاقستان نیز خاطرنشان کرد صادرات افغانستان به قزاقستان سه برابر شده است و هیئت فنی این شکور در سفر به کابل نیز درباره سرمایه‌گذاری در راه‌آهن، معادن و سرمایه گذاری مشترک در افغانستان گفتگوهای فنی مفصلی خواهند داشت.

وی ضمن ابراز امیدواری برای پرواز مستقیم بین کابل و آستانه گفت در سفر سه روزه خود به افغانستان، نمایشگاه تجاری مشترک افغانستان و قزاقستان را در کابل نیز افتتاح خواهد کرد.

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان اواسط فروردین ماه اعلام کرده بود به زودی سه سفیر جدید در کشورهای ازبکستان، قزاقستان و آذربایجان مستقر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • افزایش تعاملات دوجانبه کابل و آستانه
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس