Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:49:38 GMT

مغانلو - پرسپولیس: 99 درصد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۱۴۴۴

مغانلو - پرسپولیس: 99 درصد

جدیدترین خرید پرسپولیس از پرتغال می آید و شهریار مغانلو به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که از مدت ها پیش بحث و گمانه زنی درخصوص آینده کاری شهریار مغانلو مهاجم ایرانی سانتاکلارا پرتغال و بازگشت او به فوتبال ایران مطرح شده بود، این بازیکن بلند قامت در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس خواهد پیوست تا در نیم فصل دوم در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس قرضی و به مدت 6 ماه است. این بازیکن که در فصل گذشته عضو تیم پیکان بود، با لباس خودروسازان عملکرد قابل توجهی داشت و موفق شد 14 گل برای این تیم به ثمر برساند. این درخشش مغانلو باعث شد تا او در نقل و انتقالات تابستانی راهی فوتبال پرتغال و تیم سانتاکلارا شود.


در حالیکه پیش از حضور مغانلو در فوتبال پرتغال، او مدنظر یحیی گل محمدی قرار داشت و سرمربی پرسپولیس قصد داشت از این بازیکن در تیمش استفاده کند اما مغانلو راهی پرتغال شد و پس از اینکه 13 بار برای این تیم در رقابت های لیگ و جام حذفی به میدان رفت، موفق شد یک بار با پیراهن سانتاکلارا گلزنی کند.


در حالیکه بحث بازگشت مغانلو به فوتبال ایران به اوج خود رسیده بود، باشگاه تراکتور نیز یکی از علاقه مندان به جذب این مهاجم بود ولی علیرضا رحیمی معاون باشگاه تراکتور با ارسال یک استوری در صفحه شخصی خود نوشته بود که با وجود ارائه یک پیشنهاد خوب به مغانلو، او به دلیل علاقه شخصی تیم دیگری را انتخاب کرده است.


پس از مذاکرات مدیران باشگاه پرسپولیس با همتایان خود در پرتغال، سرانجام حضور مغانلو در پرسپولیس تا حدود زیادی قطعی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او پس از مهدی ترابی، دومین خرید زمستانی سرخپوشان خواهد بود. باید منتظر ماند تا ساعات پیش رو خبر عقد قرارداد رسمی مغانلو با پیراهن پرسپولیس منتشر شود.

سانتاکلارا پرسپولیس تهران نقل و انتقالات نیم فصل 1399 شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سانتاکلارا پرسپولیس تهران نقل و انتقالات نیم فصل 1399 شهریار مغانلو شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!