Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@06:37:53 GMT

فیلمبرداری فیلم حاتمی‌کیا به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۱۶۱۱

فیلمبرداری فیلم حاتمی‌کیا به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی «شمش طلا» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا به پایان رسید.

به گزارش برنا، فیلم  سینمایی «شمش طلا» به کارگردانی یوسف حاتمی کیا و تهیه‌کنندگی ابراهیم حاتمی‌کیا به اتمام رسید و تدوین توسط عماد خدابخش آغاز شد. 

حسن معجونی، یکتا ناصر، مریم سعادت، مسعود کرامتی، سوگل خلیق، بهناز جعفری، سینا رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک بهشاد، ناصر هاشمی، زهرا بهروزمنش، شکوفه هاشمیان، ناصر عاشوری، نساء افرنگه، بهادر مالکی، پانته آ کیقبادی، فرسیما دمیرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساوه درودی، مسعود ساکت اف بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم پر بازیگر به موضوع روابط پیچیده درون یک خانواده می‌پردازد که در دوران کرونا با بحرانی جدی مواجه می‌شوند.

عوامل این پروژه عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: یوسف حاتمی‌کیا / تهیه‌کننده: ابراهیم حاتمی‌کیا / سرمایه‌گذاران: امیرحسین اسدبیگی و مجموعه هوگویک / مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی / مجری طرح و جانشین تهیه‌کننده: بهراد مهرجو و اویس طوفانی /  مشاور مجری طرح: محمد هیراد حاتمی‌فر  /مدیر تولید: میثم معراجی / تدوین: عماد خدابخش / طراح صحنه: امیرحسین حداد / مدیر صدابرداری: امیر نوبخت حقیقی / طراح چهره پردازی: امید گلزاده / طراح لباس: گلناز گلشن / مدیربرنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: سید علی هاشمی / منشی صحنه: ماریا میرنژاد / جانشین تولید: مسعود ساکت اف / مدیر تدارکات: مسعود شرفی کیا / عکاس: حمید جانی پور /مدیر روابط عمومی: نگین موسوی.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ابراهیم حاتمی کیا شمش طلا یوسف حاتمی کیا حاتمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، ساخت فیلم جدید کارگردان «باربی» در ماه آگوست شروع می‌شود و گفته شده تولید آن ۷ ماه طول می‌کشد و کار در مارس ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. به این ترتیب احتمالاً این فیلم باید اواخر ۲۰۲۵ یا اوایل ۲۰۲۶ راهی سینماها شود.

«وقایع‌نگاری نارنیا» اقتباسی از داستان‌های مشهور «نارنیا» نوشته سی.اس.لوییس است و نتفلیکس با او برای کارگردانی ۲ فیلم در این دنیای فانتزی قرارداد بسته است.

گرویگ اواخر سال ۲۰۲۲ و ماه‌ها پیش از اکران «باربی» برای کارگردانی «نارنیا» قرارداد امضا کرد و پس از موفقیت «باربی»، قراردادی برای نوشتن و کارگردانی «حداقل دو فیلم» با نتفلیکس منعقد کرد.

این کارگردان چندی پیش اعتراف کرد که برای این پروژه کابوس‌های مکرر می‌بیند و در عین حال که از چگونگی اجرا آن ترسیده، اما با این داستان‌ها بزرگ شده و معتقد است دیدگاه زنانه در آن‌ها وجود دارد.

وی گفته بود که فیلم باید تا پایان امسال یا اوایل سال آینده وارد مرحله تولید شود و انتظار می‌رود که یک دنباله هم داشته باشد و به این ترتیب او بیش از ۴ سال در این دنیا خواهد بود.

فیلم دیگر گرویگ فیلم زنده «سفید برفی» دیزنی است که او نویسنده آن بود اما کارگردانی آن را برعهده نداشت و پیش از «نارنیا» راهی سینماها می‌شود.

کد خبر 6090618

دیگر خبرها

  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!