Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر قفلی درباره اقدامات مدرسه‌سازی در سالجاری گفت: 40 هزار کلاس نیمه کاره در سالجاری به اتمام رسید. بر اساس بررسی‌های انجام شده اقدامات در زمینه ساخت و ساز کلاس درس از سوی دولت و خیرین ساماندهی شده است. امیدواریم که این مدارس در سال آینده تکمیل و به وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شود.

به گزارش برنا؛ طی سال‌های اخیر به دلیل فعالیت سازمان نوسازی مدارس، وزارت آموزش و پرورش، خیرین مدرسه ساز و حمایت‌های دولت اقدامات مناسب در زمینه نوسازی، تجهیز و ایمن سازی مدارس انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود  هر از گاهی خبری مبنی بر بروز حادثه به دلیل عدم ایمنی در یکی از مدارس کشور به گوش می‌رسد اما میزان فعالیت‌ها در راستای نوسازی و افزایش سرانه آموزشی و عدالت آموزشی با شیب تندتری مواجه بوده است.

ناصر قفلی، رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور درباره روند مدرسه سازی در سالجاری به خبرنگار برنا گفت: 40 هزار کلاس نیمه کاره در سالجاری به اتمام رسیده است. بر اساس بررسی‌های انجام شده اقدامات در زمینه ساخت و ساز کلاس درس از سوی دولت و خیرین ساماندهی شده است. امیدواریم این مدارس در سال آینده تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده شود.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور درباره تعاملات با آموزش و پرورش افزود: مشکلی در زمینه تعاملات با آموزش و پرورش و سازمان نوسازی کشور وجود ندارد. سعی بر حفظ روحیه و تعامل است.

او  درباره برنامه‌ها در سال 1400 گفت: 40 هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود. هرچند با کمبود50 هزار کلاس درس هستیم. باید اقدامات در این زمینه مورد توجه قرار بگیرد. ساخت، تکمیل  و تحویل 50 هزار کلاس درس اقدام قابل توجهی است.

قفلی تاکید کرد: اگر بخواهیم به سرانه آموزش بهتری دست پیدا کنیم 300 هزار کلاس درس در کشور نیاز داریم. امیدواریم با کمک خیرین و دولت در سال‌های آینده اقدامات در زمینه افزایش سرانه آموزشی در دستور کار قرار بگیرد.

او ادامه داد: تاکنون دولت اعتبارات مناسب در زمینه ساخت و ساز کلاس درس تخصیص داده و خیرین هم به شکل مناسب فعالیت می‌کنند. امسال هم یک اقدام مناسب مبنی‌بر 40 هزار کلاس درس به اتمام رسیده است.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور درباره تامین تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت گفت:  تاکنون اقدام قابل توجهی در این زمینه انجام نشده است. هرچند باید از سوی خیرین و دولت اقدامات مناسب در زمینه تامین این نرم افزار به‌دلیل آموزش‌های مجاز در اولویت قرار بگیرد.

//انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلاس درس زهرا سلیمانی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش هزار کلاس درس ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح نگران کننده‌ای رسیده است
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • تعریف قریب ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در فارس
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد