Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: در بازی با پرسپولیس به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

پیروز قربانی، مربی تیم سایپا، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره دیدار سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قبلا هم درباره پرسپولیس صحبت کرده بودم. حتی در روزهایی که این تیم از فینال آسیا برگشته بود و شرایط خوبی نداشت هم گفته بودم پرسپولیس به زودی به همان شرایط خوب خودش برمی‌گردد و دیدید که این اتفاق افتاد و شاگردان گل‌محمدی با پیروزی در بازی‌های عقب افتاده خود توانستند قهرمان نیم فصل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس واقعا تیم خوبی دارد و از نظر انفرادی و تاکتیکی قابل احترام است. به اعتقاد من این تیم لیاقت قهرمانی نیم فصل را هم داشت و یکی از مدعیان جدی قهرمانی است.

مربی سایپا درباره اینکه این تیم مقابل پرسپولیس چه هدفی را دنبال می‌کند؟ افزود: ناگفته پیداست که بازی سختی با پرسپولیس داریم. پرسپولیس شایستگی زیادی دارد ولی این دلیل نمی‌شود ما هم به برد فکر نکنیم. در بازی مقابل پرسپولیس قطعا با هدف برد به میدان می‌رویم و بازیکنان جوان سایپا هم انگیزه زیادی برای این بازی دارند چون بازی به‌صورت مستقیم پخش می‌شود و بازیکنان ما می‌خواهند شایستگی‌های خود را اثبات کنند.

او ادامه داد: نه این‌که چون مربی سایپا هستم از این تیم تعریف کنم ولی سبک بازی تیم ما از برخی تیم‌هایی که در جدول بالاتر از سایپا هستند بهتر است. سایپا اصلا مستحق جایگاهی که در آن قرار گرفته نیست و شایستگی تیم ما بیشتر از رتبه سیزدهم است. شاید برخی بگویند تیم ما مساوی‌های زیادی داشته و این نقطه ضعفش محسوب می‌شود اما واقعیت این است که ما در بسیاری از این بازی‌ها که به تساوی رسیدیم باید پیروز از میدان خارج می‌شدیم که اگر این اتفاق رخ می‌داد الان امتیازات بیشتری داشتیم و جایگاه‌مان بهتر می‌بود اما فوتبال است و گاهی یک توپ سرنوشت یک بازی را تغییر می‌دهد.

قربانی ادامه داد: شرایط تیم ما خوب است اما در نتیجه‌گیری باید بهتر عمل کنیم تا به آن چیزی که هدف‌مان است، دست پیدا کنیم. البته یکسری محدودیت‌ها هم داریم و با اینکه دنبال جذب چند بازیکن هستیم ولی قیمت‌ها بالاست و باشگاه‌ها به‌سختی حاضر به فروش بازیکنان خود می‌شوند و مبالغ نجومی مطرح می‌کنند.

کاپیتان اسبق استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان گفت: استقلال به خودی خود شرایط بدی ندارد و این وضعیت را برایش ایجاد کرده‌اند. استقلال تا هفته پایانی لیگ صدرنشین بود و الان هم در رتبه سوم قرار دارد و می‌تواند اختلاف امتیازی که با صدر دارد را جبران کند. این تیم مثل همه تیم‌های لیگ برتری نقاط ضعفی دارد اما هجمه‌هایی که به استقلال وارد شده و انتقاداتی که از فکری می‌شود برای من عجیب است. قبلا هم از فضای مجازی انتقاد کرده‌ام و الان هم به نظر می‌رسد استقلال دارد از این فضا ضربه می‌خورد. افرادی که کارشناس فوتبال نیستند و معلوم نیست از کجا خط می‌گیرند به راحتی توانسته‌اند استقلال را به حاشیه ببرند. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس سایپا پیروز قربانی مقابل پرسپولیس تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد

هافبک تیم فوتبال سپاهان در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

 

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال