Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افزایش دما در روز‌های گذشته شهرستان «سامان» استان چهارمحال و بختیاری شاهد رشد شکوفه بر درختان بادام بود. اما این شکوفه‌های زودرس با بارش برف جامه سپید بر تن کردند.   خبرگزاری میزان _ ایسنا نوشت: در روز‌های پایانی بهمن ماه، با افزایش دما شاهد به شکوفه نشستن درختان بادام در شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این شکوفه‌های زودرس با بارش برف جامه سپید بر تن کردند. بارش برف و کاهش دما موجب سرمازدگی و بروز خسارت قابل توجه به کشاورزان این منطقه به عنوان یکی از محور‌های توسعه اقتصادی می‌شود. چهارمحال و بختیاری یکی از قطب‌های تولید بادام در کشور است، این گل‌دهی زودهنگام درختان بادام و سرمازدگی می‌توانند میزان تولید این محصول را در سال آتی کاهش دهد.     بیشتر بخوانید: تصاویری از جزیره بنفش انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: شکوفه برف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شکوفه برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • شکوفه‌های بهاری در عجب شیر
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شکوفه‌های بهاری دیدنی ژاپن/ عکس
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در دژکرد اقلید