Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته بیست و هشتم لیگ بلژیک تیم شارلروا در برابر خنت دو بر یک شکست خورد .علی قلی زاده تک گل شارلروا را در این بازی زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بامداد امروز (شنبه) تیم شارلوا در هفته بیست‌وهشتم ژوپیلر لیگ بلژیک شکست ۲ بر یک را برابر خنک پذیرا شد. علی قلی زاده زننده تک گل شارلوا در دقیقه ۵۲ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های خنک هم در دقایق ۱۷ – پنالتی و ۸۳ به ثمر رسیدند.

علی قلی زاده حضور کاملی در ترکیب شارلوا حضور داشت. کاوه رضایی نیز پس از غیبت هفته گذشته در دیدار برابر خنک از ابتدا برای شارلوا به میدان رفت و در دقیقه ۷۴ تعویض شد.

در جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ بلژیک تیم شارلوا با ۳۹ امتیاز یازدهم است.

ویدیو گل قلی زاده را در این خبر می توانید ببینید.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی قلی زاده کاوه رضایی اخبار تیم ملی اخبار لژیونر ها علی قلی زاده فوتبال ملی کاوه رضایی علی قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار نداشته و مصدومیت کاری کرده تا آنها در بازی‌ها و تمرینات غایب باشند.

تمرینات کایسری اسپور در روزهای اخیر و پیش از دیدار امشب مقابل کاراگومروک در حالی پیگیری شده که تصویری از علی کریمی و مجید حسینی مثل هفته‌های گذشته در آن دیده نمی‌شود و با این شرایط بعید نیست آنها در دیدارهای بعدی هم غایب باشند.

مجید حسینی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی برای کایسری اسپور انجام داده، اما مصدومیت در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ کاری کرده تا او در ماه‌های گذشته نتواند به میدان برود و در تمرینات باشگاه ترکیه‌ای هم غایب است.

علی کریمی نیز که در 28 مسابقه فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در سه دیدار اخیرشان به دلیل انجام عمل جراحی روی کمر نتوانسته حضور داشته باشد که امشب هم در مسابقه کایسری اسپور در هفته سی و پنجم لیگ برابر کاراگومروک غایب است و دور از لیست قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن
  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر