Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی نیز در این دیدار از تولید محتوا و ارائه محصولات فرهنگی در این جشنواره خبر داد.

سیدمحمدحسین بلاغی در دیدار هیات داوران جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی با امام جمعه تبریز، اظهار کرد: این جشنواره در دو دوره اخیر با استقبال کم نظیر هنرمندان و به صورت باشکوه در تبریز برگزار شد و امسال نیز طبق روال دو سال اخیر کار خود را آغاز کرده، اما به دلیل شرایط کرونایی، بخش‌های حضوری این جشنواره حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سومین دوره از این جشنواره، در شش بخش با استقبال کم نظیر هنرمندان از ۲۰ استان کشور روبرو شد که از ۲۲۴ اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، پس از داوری، ۴۰ اثر به بخش نهایی داوری راه یافته است.

وی، هدف از برگزاری این دوره از جشنواره را تولید محتوای دینی و فرهنگی برای فضای مجازی عنوان کرد و گفت: مردمی سازی جشنواره و ارائه محصولات فرهنگی به مخاطبان فضای مجازی به صورت تخصصی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

بلاغی در ادامه از رونمایی سه آلبوم صوتی در اختتامیه سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی خبر داد و گفت: ۶۱ اثر ناب به عنوان خروجی این جشنواره، در آیین اختتامیه رونمایی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، وی افزود: آیین اختتامیه این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه سال جاری به صورت تلویزیونی از شبکه قرآن و سهند برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی، نشان می‌دهد که قرآن کریم هیچگاه در جامعه ما غریب نیست و برکات قرآن همچنان در جامعه دیده می‌شود.

سید قاسم ناظمی افزود: این جشنواره از برنامه‌های تقویمی و رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان است که به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز از سال‌های گذشته در تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم سال آینده پس از دوران کرونا این جشنواره پر رنگ‌تر از سال‌های پیش برگزار شود، ادامه داد: امیدوارم در سال‌های آینده شاهد مجموعه‌های قرآنی بیشتری در تبریز باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری آذربايجان شرقي فضای مجازی حوزه هنري جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات

 
به گزارش تابناک، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا با اعلام خبر آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجراست.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه و تحلیل و رصدهای صورت‌گرفته در فضای مجازی، بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ‌گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و غیره به درخواست‌کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی، از کاربران خواست ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی، در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم