Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@21:46:08 GMT

هواشناسی/ بارش برف و باران در ۱۱ استان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۲۳۴۹

هواشناسی/ بارش برف و باران در ۱۱ استان

به گزارش تسنیم بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق کشور جو آرامی حاکم خواهد بود و در کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال بختیاری بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی شده است.

فردا یکشنبه 10 اسفند بارش پراکنده در استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان و ایلام پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه در برخی مناطق گیلان، اردبیل، لرستان، مرکزی کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، یزد و شمال استان‌های کرمان و فارس بارش های پراکنده روی می دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی سه شنبه تحت تأثیر موج تراز میانی جو برخی مناطق شمال غرب سواحل غربی دریای خزر و در اواخر وقت برخی نقاط از ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی شرق و شمال شرق کشور بارش خواهند داشت. چهارشنبه در همین مناطق بارش‌های خفیف روی می دهد.

از امروز تا اواسط هفته روند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود، امروز همچنین نواحی شرقی و مرکزی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: تقویت فعالیت سامانه بارشی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انتظار می‌رود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تقویت فعالیت سامانه بارشی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انتظار می‌رود در این رابطه هشدار سطح نارنجی هواشناسی از بعداز ظهر روز چهارشنبه تا بعد از ظهر جمعه نیز صادر شده است.

وی افزود: رگبار باران، رخداد رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و احتمال تگرگ در مناطق مستعد از جمله پیامدهای تقویت این سامانه بارشی است.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: از شدت بارش‌ها در روز جمعه کاسته خواهند شد و وزش باد شدید برای این روز انتظار می‌رود.

نوروزی ادامه داد: برای روز شنبه بارش‌های رگباری و خفیف در نیمه‌غربی و بخش‌های جنوبی استان انتظار می‌رود و فعلاً برای روز یکشنبه بارشی پیش‌بینی نمی‌شود.

وی با اشاره به کاهش دما طی ساعات روز تا آخر هفته، ادامه داد: تا پایان هفته به دلیل بارش‌ها و ابرناکی بودن؛ دمای هوا کاهش پیدا خواهد کرد و رو به خنکی می‌رود، امروز _سه‌شنبه یازده اردیبهشت_ شهرکرد و بلداجی با سه درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان بودند.

کد خبر 749432

دیگر خبرها

  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • لرستان بارانی می‌شود
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی