Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@03:37:04 GMT

باربری از ایران به ترکیه

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۲۴۴۰

امروزه به دلیل افزایش حجم مهاجرت از ایران به ترکیه ، نیاز به خدمات حمل و نقل بار و کالا نیز افزایش چشمگیری داشته است . حمل و نقل لوازم منزل ، کالاهای تجاری و صنعتی و حتی صادراتی از جمله خدمات مورد نیاز در جامعه امروز است .

ارسال بار و کالا برای نقاط مختلف ترکیه توسط آنی بار بصورت همه روزه و حرفه ای و ارزان قیمت انجام میشود و با در اختیارداشتن ناوگان تخصصی و گسترده ، حمل و نقل ارزان و ایمن را به شما ارائه خواهد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه آنی بار برای حمل و نقل انواع بار و کالای شما خدمات باربری را به همراه بیمه نامه به ارمغان آورده است . استفاده از بیمه نامه در حمل و نقل بین المللی برای حفظ و امنیت محموله ضروری است اما بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل برای کاهش هزینه های مشتری از بیمه نامه صرف نظر می کنند که بسیار خطرناک است .

مهمترین موضوعی که در خدمات برای ارسال کالا و اثاثیه به ترکیه مهم است ، فرایند گمرکی ایران و ترکیه است که کارشناسان و متخصصان ما از لحظه شروع تا لحظه تحویل محموله در کنار شما هستند و فرایند گمرک نیز توسط ایشان بصورت کامل انجام خواهد شد .

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه های حمل و نقل بار ، می توانید به سایت آنی بار مراجعه کنید .

پوشش سراسری در کل ایران

خدمات حمل و نقل آنی بار محدود به شهر و استان خاصی نیست و شما می توانید انواع خدمات باربری برای ترکیه یا سایر کشور های جهان را حتی از شهرستان های دور افتاده نیز درخواست نمایید .

آنی بار برای ارسال بارهای شما از تهران ، شیراز ، اهواز ، قزوین ، مشهد ، تبریز ، ارومیه ، اصفهان و . . . . همه روزه آماده ارائه خدمات تخصصی است .

 

روش های ارسال بار به ترکیه

برای ارسال بار و کالای شما به ترکیه ، آنی بار 3 روش را در نظر گرفته است . این روش های حمل و نقل بنا بر نوع محموله و شرایط آن مورد انتخاب قرار خواهند گرفت .

 

حمل زمینی

حمل هوایی

حمل دریایی ( ترکیبی )

این روش های حمل و نقل برای جابجایی بار و کالا های مختلف شرایط خاصی دارند . به عنواع مثال ، حمل هوایی سریعترین روش ارسال بار و کالا است اما از نظر هزینه نسبت به سایر روش ها هزینه بیشتری خواهد داشت و برای استفاده از این روش باید برخی موارد ایمنی مانند سمپاشی نیز انجام گیرد .

در روش حمل زمینی بار برای ترکیه ، متخصص ما امکان حمل خرده بار ترکیه را نیز برای شما عزیزان فراهم نموده اند . منظور از خرده بار ، حمل حجم کمی از انواع کالا مخصوصا اثاثیه و لوازم منزل است .

 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل به ترکیه

برای حمل و نقل اثاثیه منزل ، بهترین روش حمل دربستی با استفاده از کامیونت مسقف است . این کامیونت مسقف در محل مورد نظر شما در تهران یا هر شهرستانی ، اثاثیه و لوازم شما را بارگیری و بصورت مستقیم به ترکیه حمل میکند .

 

برای حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل ، روش ارسال خرده بار به ترکیه بهترین و مناسب ترین روش است .

تخصصی ترین و ارزانترین روش های باربری را می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان و متخصصین انی بار برای نقاط مختلف ترکیه در اختیار خود داشته باشید .

حمل و نقل بین المللی ارزان قیمت برای جابجایی اثاثیه و لوازم منزل با بهترین و سریعترین خدمات را می توانید بصورت تلفنی و ارزان قیمت از ما بخواهید .


 

بسته بندی قبل از حمل و نقل بار به ترکیه

در زمانی که قصد ارسال اثاثیه و لوازم منزل به ترکیه را داریم ، میبایست اثاثیه و لوازم را بصورت کامل بسته بندی کنیم تا در زمان حمل بار ، آسیبی به آن وارد نشود.

بسته بندی اثاثیه یک فرایند تخصصی و حرفه ای است که کارشناسان آنی بار با بررسی کامل محموله ، بهترین و تخصصی ترین خدمات برای بسته بندی محموله شما انجام میگیرد.

بسته بندی با محافظ ضربه گیر ، جعبه های چوبی و همچنین جعبه های مقوایی انجام میگیرد تا حمل و نقل ایمن انجام شود و با کمترین احتمال بروز خسارت انجام شود.

 

باربری برای تمام نقاط ترکیه

اگر قصد دارید از ایران به ترکیه نقل مکان کنید ، آنی بار امکان حمل و نقل بار بصورت تخصصی برای تما نقاط این کشور را برای شما فراهم می نماید .

 

ما در آنی بار ارسال بار به استانبول ، آنکارا ، آنتالیا ، آلانیا ، وان ، ترابزون ، دنیزلی ، مارماریس و . . . را با انواع روش های حمل و نقل به شما عزیزان ارائه می نماییم .

حمل و نقل تخصصی برای شهر های مختلف ترکیه بصورت همه روزه و ارزان قیمت انجام میشود و شما عزیزان می توانید بدون محدودیت برای نقاط مختلف ترکیه کالا و بار خود را ارسال کنید .

 

بیمه نامه باربری بین المللی به ترکیه

 

آنی بار برای حمل بار به ترکیه بهترین و کامل ترین بیمه نامه را در اختیار شما قرار خواهد داد تا در هنگام حمل و نقل به روش های زمینی و هوایی و دریایی ، از حفظ سرمایه خود مطمئن باشید . علاوه بر بیمه نامه مربوط به کنوانسیون cmr ، آنی بار از بیمه نامه های داخلی نیز برای پوشش محموله شما استفاده می نماید .

 

 بیمه نامه باربری آنی بار بر اساس نوع بار و ارزش بار مشخص می شود و قابلیت پوشش تا مبالغ بسیار بالا را دارد .

  بیمه نامه تمامی خطرات و خسارات احتمالی وارده به محموله  را در کمترین زمان ممکن با بیشترین پوشش باربری به شما ارائه می نماید.

مشاوره تخصصی باربری برای ترکیه

اگر قصد دارید محموله و اثاثیه ای را به ترکیه ارسال کنید ، میتوانید قبل از هر کاری با مشاوران و کارشناسان مجموعه آنی بار مشاوره نمایید تا علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل و خدمات باربری ، امکان ارسال سریعتر بار و کالای شما نیز فراهم شود .

مشاوران ما در خصوص انتخاب روش باربری ، سوالات متداول در خصوص گمرات ایران و ترکیه ، شرایط و ملزومات حمل و نقل از ایران به ترکیه و . . . آماده ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی به شما هستند .

با مشاوره با کارشناسان شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار ، سریعتر و ارزانتر به هدف خود خواهید رسید

منبع: الف

کلیدواژه: اثاثیه و لوازم منزل ایران به ترکیه حمل و نقل حمل و نقل بار بار به ترکیه مختلف ترکیه ارزان قیمت بار و کالا آنی بار ارسال بار بسته بندی بیمه نامه ترین روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز تشریفات گمرکی برای قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران انجام نشده است

معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن در خصوص قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه که در خاک ایران قرار دارد، گفت: کنسرسیوم توسعه ریلی به دروغ اعلام کرد "واگن بارداری وارد ایران نشده است"، اما چون این واگن‌ها بارگیری شده بود، با دستور مدیرعامل راه‌آهن با ارسال آنها موافقت شد که هنوز هم کنسرسیوم تشریفات گمرکی را برای ترانزیت بار انجام نداده است.

به گزارش ایسنا، مرتضی جعفری در خصوص قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه و اظهارات مدیرعامل کنسرسیوم توسعه ریلی در خصوص سوء مدیریت راه‌آهن بیان کرد: از سال گذشته بر اساس صورت‌جلسه‌هایی که مستند است، قرار بر این شد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای قطارهای عملیاتی جهت اصلاح خطوط و ادامه خط‌آهن روزنک - هرات مساعدت کند و به افغانستان ارسال کند.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این‌که طی بازدید معاون فنی راه‌آهن از منطقه،‌ اشکالات در خط‌آهن موجود را کتباً اعلام کرده و آن را هم برای آقای کاظم قمی -نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در امور افغانستان- و هم راه‌آهن کشور افغانستان فرستادیم.

معاون بهره‌برداری و بازرگانی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نظر بر این بود که اول اصلاحات انجام شود و بعد از انجام اصلاحات، قطار تجاری (افغانستان- ترکیه) راه‌اندازی شود، اما طبق مستندات اعلامی، تا کنون هیچ اقدامی که منجر به رفع اشکالات شود به راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام نشده است و کنسرسیوم فقط به‌صورت کلی اعلام کرده که کارهایی را در این رابطه انجام داده است.

کنسرسیوم توسعه ریلی، ماشین‌آلات تخصصی را برای اصلاح خطوط نداشت 

جعفری با انتشار یک فایل صوتی برای خبرنگاران، توضیح داد: البته از قبل هم مشخص بود که با توجه به امکانات این کنسرسیوم، امکان این‌که بتواند استانداردهای اولیه راه‌آهن را فراهم کند، ندارد. به این دلیل که رعایت این استانداردها نیاز به ماشین‌آلات تخصصی خطی دارد و این کنسرسیوم هم این ماشین‌آلات را نداشتند که بتوانند این اصلاحات را انجام دهند.

وی با بیان اینکه همواره اعلام کرده‌ایم این آمادگی را داریم تا با راه‌آهن افغانستان تعامل داشته باشیم و ماشین‌آلات را بفرستیم تا به استانداردهای موردنظر برسیم، افزود: اما در آخرین مکاتبه با کنسرسیوم توسعه ریلی در اواخر سال گذشته اعلام کردیم که نتیجه اقدامات تعهدشده هنوز به راه‌آهن اعلام نشده است؛ اما ما باز هم به‌جهت تعامل، قطارهای عملیاتی را به این مسیر اعزام می‌کنیم.

معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن بیان کرد: با ارسال آخرین قطار عملیاتی، به نظر می‌رسد که کنسرسیوم از حسن‌نیت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران سوء‌استفاده کرده و واگن‌های تخلیه‌شده را بارگیری کرد؛ و بدون اینکه هیچ هماهنگی با راه‌آهن ایران داشته باشد ارسال کرده است.

کنسرسیوم به دروغ اعلام کرد که واگن بارداری وارد ایران نشده است

جعفری ادامه داد: همان شب زمانی که من مطلع شدم، از مامور مربوطه پرسیدم و با مدیرعامل کنسرسیوم صحبت کردیم و آن‌ها خودشان اعلام کردند که واگن بارداری وارد ایران نشده است. به جهت اینکه ما هیچ‌گونه ارتباطی با مرز نداریم و هنوز ارتباطات از طریق تلفن ثابت، بیسیم و تلفن همراه فراهم نیست، فقط به‌استناد اظهارات آقای مصطفی رضایی -مدیرعامل کنسرسیوم- و مامور ایشان مبنی بر این‌که لکوموتیو به‌صورت منفرد وارد کشور شده و واگن بارداری نیامده است، اکتفا کرده و گفتیم قطاری وارد ایران نشده است.

وی ادامه داد: اما بعد از بررسی متوجه شدیم کنسرسیوم همه این موارد را دروغ گفته است و قطار وارد ایستگاه شمتیغ در مرز ایران و افغانستان شده  و آن‌ها به دروغ اعلام کردند که واگنی وارد نکردیم. البته فیلمی از ایستگاه روزنک منتشر کردند و برآورد راه‌آهن این بود که کنسرسیوم توسعه ریلی یک فیلم تبلیغاتی ساخته است.

معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن اظهار کرد: نکته جالب این‌که مسئولان گمرک هم در این رابطه اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند، بنابراین اینکه کنسرسیوم مدعی شده که همه سازمان‌های مربوطه از ورود قطار به کشور اطلاع داشته‌اند صحت ندارد. بنابراین اگر غیر از این موارد که به دروغ مطرح شده، مستنداتی دارند، اعلام کنند.

جعفری خاطرنشان کرد: هیچ هماهنگی‌ در جهت اینکه قرار است قطار ترانزیتی از افغانستان وارد کشور شود، انجام نشده است و به ما اطلاع ندادند. اما پس از اینکه با آن‌ها صحبت کردیم و گفتند قطاری وارد نشده، وقتی مامور فرستادیم و متوجه شدیم دروغ گفتند و ۱۰ واگن باردار در مرز شمتیغ متوقف شده است. که با دستور مدیرعامل راه‌آهن با توجه به اینکه این واگن‌ها بارگیری شده بود، با ارسال آنها موافقت شد.

کنسرسیوم توسعه ریلی تشریفات گمرکی را هم برای ارسال بار انجام نداده است

وی ادامه داد: با وجود این از همان روز که ما با ارسال بار موافقت کردیم، هنوز هیچ اقدامی از سوی کنسرسیوم توسعه ریلی برای انجام تشریفات گمرکی صورت نگرفته است و حتی اظهارات گمرکی را به گمرک تسلیم نکرده‌اند. با وجود پیگیری‌های انجام‌شده هنوز این کار انجام نشده است. اما با توجه به این‌که امکان سوء‌استفاده مجدد کنسرسیوم وجود دارد،‌ فعلاً راه‌آهن اقدامی در این رابطه انجام نداده است.

بیشتر بخوانید اولین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از ایران عبور می‌کند کشورهای همسایه، ایران را در ترانزیت دور می‌زنند

معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن بیان کرد: در زمان حاضر در ترکمنستان دو مرز فعال داریم و فعالان بخش خصوصی در آنجا بار ترانزیت را  واردات و صادرات می‌کنند؛ در مرز رازی و میرجاوه نیز ترانزیت کالا در جریان است و هیچ مشکلی وجود ندارد؛ اما چون کنسرسیوم توسعه ریلی نمی‌خواهد مقررات راه‌آهن را انجام دهد، تلاش می‌کند با دروغ‌پردازی جو را به‌هم بریزد و کارهایی را که خارج از مقررات است، انجام دهد.

جعفری خاطرنشان کرد: بهتر است کنسرسیوم به‌جای دروغ‌پردازی و تشویش اذهان عمومی علیه راه‌آهن، از مسیر درست کار را پیش ببرند. به جای اینکه بخواهند در رسانه‌ها دروغ بگویند که راه‌آهن به آنها مجوز داده، کار را از راه درست انجام دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • کنسرسیوم هنوز تشریفات گمرکی قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران را انجام نداده است
  • هنوز تشریفات گمرکی برای قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران انجام نشده است
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه