Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@23:32:13 GMT

خروج مواد سوختی از مرز تمرچین ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۲۴۹۱

خروج مواد سوختی از مرز تمرچین ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علی مصطفوی افزود: برای حل سریع مشکل پیش آمده، رایزنی‌های دیپلماتیک از طریق سرکنسول ایران در اربیل عراق آغاز و مقرر شد سرکنسول ایران در اربیل عراق نسبت به رایزنی با طرف‌های عراقی برای حل مشکل اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه تجار و صادر کنندگان مواد سوختی تا اطلاع ثانوی نسبت به صادرات مواد سوختی از مرز تمرچین اقدام نکنند، ادامه داد: با توجه به وضعیت نامناسب شیوع ویروس کرونای انگلیسی در عراق مقرر شد سکوی تخلیه بار ویژه کامیون‌های عراقی در مرز تمرچین تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی با بیان اینکه همه تدابیر لازم برای حل سریع مشکل تانکرهای سوخت در دست پیگیری و اقدام است، گفت: از مجموع ۲۴۰ تانکر حامل مواد سوختی انباشت شده در این مرز، ۹۰ دستگاه تا روز شنبه ۹ اسفند و ۱۵۰ دستگاه دیگر تا روز دوشنبه هفته آینده وارد عراق خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی یادآور شد: تانکرهای حامل مواد سوختی انباشت شده در مرز تمرچین پیرانشهر، تا روز دوشنبه ۱۱ اسفند از مرز باشماق مریوان استان کردستان وارد عراق می‌شوند.

کد خبر 587397 برچسب‌ها سوخت استان آذربایجان غربی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سوخت استان آذربایجان غربی مواد سوختی مرز تمرچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان شهری یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهدی فعالی گفت: از سال ۱۴۰۰ اقداماتی برای آسیب شناسی پایین بودن استفاده شهروندان از حمل ونقل همگانی انجام و دلایل عدم استفاده مردم از اتوبوس مشخص شد.

وی افزود: برنامه‌هایی در رابطه با سخت افزاری مثل تاکسی، اتوبوس و امور پایانه‌ها باید مورد رسیدگی قرار می‌گرفت تا مردم استقبال بیشتری داشته باشند و در کنار آن امور نرم افزاری مختلفی انجام شد که از جمله آن می‌توان به هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل همگانی اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اظهار کرد: در دو سال گذشته اتوبوس‌های جدیدی به ناوگان اضافه شد و اتوبوس‌ها با عمر بالا از ناوگان خارج شدند.

فعالی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ میانگین عمر اتوبوس‌ها ۱۳/۵ بود که تا سال ۱۴۰۲ باید به ۱۵/۵ افزایش پیدا می‌کرد، اما نه تنها افزایش نیافت بلکه توانستیم عمر متوسط اتوبوس‌ها را با توجه به نوسازی و بازسازی به ۱۲ سال کاهش دهیم.

دیگر خبرها

  • تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است
  • خروج اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان شهری یزد
  • واردات کالا بهانه است؛ هدف اصلی خروج ارز از کشور است
  • نقشه بی‌رحمانه پدر برای فروش کلیه فرزندش
  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • قابل توجه مسافران حج؛ ورود این موارد به خاک عربستان ممنوع است
  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا