Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا پوربابایی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها همچنین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی را ضروری دانست و افزود: در تمام فرایندهای انتخاباتی و اقدام‌های کمیته ها مسائل بهداشتی با جدیت پیگیری شود.
وی بیان داشت: براساس قانون، داوطلبان در هنگام نام‌نویسی باید گواهی نبود سو پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بوموسی با بیان اینکه ارایه گواهی سوء پیشینه برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی است، به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد که برای دریافت گواهی سوء پیشینه شتاب کرده و این مهم را به روزهای پایانی ثبت نام موکول نکنند.
پوربابایی اظهارداشت: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه امسال آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶اسفندماه به پایان می‌رسد.
وی اضافه کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری نیز از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ جزيره ابوموسی تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ جزيره ابوموسی تبلیغات انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ جزيره ابوموسی تبلیغات انتخاباتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل این مناظره از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.
تبلیغات انتخاباتی دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه پارس اباد، بیله سوار و اصلاندوز از روز پنج شنبه آغاز شده و تا ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات