Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نماینده ایالت کارولینای جنوبی لایحه‌ای را در دست معرفی دارد که بر اساس آن به رئیس جمهور سابق آمریکا اجازه خاکسپاری در محوطه کنگره را می‌دهد.

رابرت می ‌لایحه‌ای را در نظر دارد که بر مبنای آن در صورتیکه به دونالد ترامپ اجازه دفن در گورستان ملی آرلینگتون داده نشود، می‌تواند در محوطه کنگره به خاک سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که می ‌در حساب فیس بوک خود فاش کرد، ابتکار عمل وی پاسخ به لایحه‌ای از سوی دموکرات‌ها است که به موجب آن رؤسای جمهوری که استیضاح شده اند، از افتخار خاکسپاری در یکی از قبرستان‌های مهم و یا صرف هزینه‌های فدرال برای هرگونه مراسم بزرگداشت محروم می‌شوند.

در ۱۸ فوریه دموکرات‌های مجلس نمایندگان قانونی را تصویب کردند که بر مبنای آن دفن رؤسای جمهور استیضاح شده در گورستان ملی آرلینگتون ممنوع شد. همچنین استفاده از بودجه فدرال برای تأمین اعتبار مراسم یادبود رؤسای جمهور دو بار استیضاح شده، از جمله ایجاد هر نماد، بنای یادبود یا مجسمه‌ای به افتخار آن‌ها نیز ممنوع است.

ترامپ تنها رئیس جمهور آمریکاست که سابقه دو بار استیضاح را در کارنامه سیاسی خود دارد. در تازه‌ترین مورد پرونده استیضاح ترامپ به دلیل تحریک حامیان افراطی خود برای یورش به کنگره، بار دیگر روی میز دموکرات‌ها قرار گرفت. هر چند وی توانست بار دیگر به لطف همراهی جمهوری خواهان از محاکمه قسر در برود، اما این نقطه منفی برای همیشه در پیشینه سیاسی وی ثبت شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره آمریکا دونالد ترامپ دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد

همایش روسای شورای‌های اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان امروز (پنجشنبه) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همایش رؤسای شورای‌های اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با حضور رؤسای این شوراها و به میزبانی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.

مجید نادرالاصلی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در این همایش روز شوراها، کارگر و معلم را گرامی داشت و اظهار کرد: دشمن در آغازین روزهای انقلاب اسلامی استاد مرتضی مطهری که فردی متفکر و ایدئولوگ انقلاب بود و ایده‌های وسیع برای کشور را داشت را گرفت و اینجا بود که امام (ره) فرمودند «آثار شهید مطهری بلا استثنا خوب است.»

وی افزود: کمیسیون ماده ۵، طرح اقدام ملی مسکن، بهینه‌سازی اراضی شهری و کاربری‌ها از جمله مواردی است که امروز مورد بحث رؤسای شوراهای استان قرار خواهد گرفت.

خبر تکمیل می شود…

کد خبر 749946

دیگر خبرها

  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا