Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با زرد شدن رنگ شهرستان سامان، تعداد مناطقی که شیوع کرونا در آن در وضعیت خطر متوسط قرار دارد، به هشت شهرستان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به جز شهرستان‌های بن و خانمیرزا دیگر شهرستان‌های استان در وضعیت رنگ زرد شیوع کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید

شناسایی ۱۲ بیمار جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری

جزایری از افزایش جزیی مبتلایان بستری و سرپایی کرونا در استان خبر داد و گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان مهمترین راهکار برای مهار و کنترل شیوع کرونا به شمار می‌رود و توصیه می‌شود مردم استان همچنان نسبت به این مهم توجه لازم را داشته باشند.

او با بیان اینکه هنوز جواب آزمایش مبتلایان مشکوک به ویروس جهش‌یافته کرونا در استان مشخص نشده است، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس جهش‌یافته در استان‌های همجوار، بی‌توجهی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به ویژه سفر به این استان‌ها امکان ورود این ویروس به استان را تشدید می‌کند از همین منع تردد‌های غیرضروری به این مناطق در دستور کار است.

جزایری به تداوم طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز اشاره کرد و گفت: این طرح تاکنون تاثیرات مطلوبی در کاهش شیوع کرونا در سه شاخص کاهش بیماران بستری، سرپایی و مرگ و میر در استان داشته است.

او ادامه داد: طرح شهید سلیمانی تاکنون منجر به کاهش ۸۵ درصدی زنجیره شیوع کرونا در استان شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت شیوع کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری