Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: فعالیت تجاری مرز مهران تعطیل نیست و روزانه ۲۵۰ کامیون کالا صادر می‌شود. - اخبار استانها -

روح الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: فعالیت تجاری مرز مهران تعطیل نیست و بسته شدن مرز مهران به جهت اقدامات پیشگیرانه مربوط به پایانه مسافرتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: پایانه مرزی مهران از جمله پایانه‌های فعال در امر مبادلات تجاری با صادرات روزانه 250 کامیون است که فعالیت آن شبانه روزی است.

صادرات شیرینی و شکلات ایرانی به اروپا/ تولیدکنندگان بزرگ زنجیره های خود را تکمیل و قیمت را کاهش داده اندگام بلند هرمزگان برای تولید میگوی مولد عاری از بیماری/ درآمد یک میلیارد دلاری صادرات میگو دور از دسترس نیستصادرات فردی و غیرحرفه‌ای وجهه صادراتی ایران را خراب می‌کند

وی افزود: در شرایط فعلی که مرز مسافری مهران بسته شده است اقدامات پیشگیرانه در امر مبادلات تجاری نیز به شدت افزایش داده شده و تیم‌های بهداشتی و درمانی در پایانه مستقر و به غربالگری و پایش افراد آلوده مشغول هستند و تمامی کامیون‌ها‌ی حمل بار قبل از خروج از مرز بازرسی شده در صورت برخورد با موارد مشکوک این موضوع در دست بررسی قرار خواهد گرفت.

غلامی گفت: ضد عفونی کامیون‌ها و بار آنان نیز به دقت انجام و هیچ کالایی بدون رعایت پروتکل‌ها وارد و خارج نمی‌شود .

مدیرکل گمرک ایلام خاطرنشان کرد: با صادرات روزانه 250 کامیون و فعال بودن پایانه مرزی مهران تا کنون بیش از 100هزار تن انواع محصولات کشاورزی صادر شده است.

وی به ارزش ریالی صادرات مرز مهران اشاره و تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای صادره 47میلیون دلار است.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ «صادق علیمرادی» اظهار کرد: آبگیری اولیه این سد، دو سال پیش از محل روان آب‌های خود سد آغاز شده بود و از آذر ماه سال قبل با ورود آب سامانه گرمسیری به میزان ۳ متر مکعب بر ثانیه به سد، به منبع عظیمی برای زمین‌های کشاورزی دشت مهران تبدیل شده است.

وی با عنوان این که در سال زراعی جاری بخشی از این آب ذخیره را از طریق شبکه آبیاری کنجانچم به شبکه بزرگ آبیاری مهران تخصیص دادیم، افزود: آب سد از طریق دریچه‌های کشاورزی برای ورود به شبکه‌های آبیاری رهاسازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام در خصوص شبکه‌های آبیاری استان تشریح کرد: کل زمین‌های کشاورزی زیر پوشش شبکه‌های آبیاری استان حدود ۸۶ هزار هکتار است و با بهره‌برداری از سامانه گرمسیری، ۱۸ هزار هکتار، به زمین‌های کشاورزی زیر پوشش شبکه‌های آبیاری استان اضافه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • حکم جلب شما صادر شد