Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام بانی تصویرخنده داری از مسابقه دربی هنرمندان را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش شریان نیوز،بهنام بانی، خواننده معروف و پاپ کشورمان که همگی او را به موسیقی‌های شادی که خوانده می‌شناسند، استوری جالبی را در صفحه اش در فضای مجازی منتشر کرد.

بانی که یکی از بازیکنان تیم فوتبال هنرمندان است، در بازی دربی هنرمندان که به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار شد شرکت داشت و طبق گفته‌های خودش دوست داشت در این مسابقه هم گل بزند تا خوشحالی معروفش را بعد از گل انجام دهد، اما توپ به او نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این خواننده معروف تصویری از خودش در آن مسابقه را در کنار بازیکنان خارجی فوتبال قرار داد و نوشت:

" جای همگی خالی بود توی ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو"

در ادامه استوری جالب و خنده دار بهنام بانی را مشاهده می‌کنید:

 

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، امروز به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | اعضای تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پس از پیروزی پر گل مقابل تاجیکستان در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا)، به دعوت سفارت ایران، میهمان سفیر کشورمان در تاجیکستان بودند.

در این نشست که به صرف شام برگزار شد، سفیر ایران در تاجیکستان ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان، برای ملی پوشان در آخرین دیدار از این تورنمنت که امروز، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت برابر قرقیزستان برگزار می شود، آرزوی موفقیت کرد.

دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران مقابل قرقیزستان، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد. دختران ایرانی طی سه بازی گذشته خود موفق به کسب ۳ پیروزی شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی