Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیه واحدهای آموزشی دولتی وزارت آموزش و پرورش را از پرداخت هزینه های آب، برق و گاز (در صورت رعایت الگوی مصرف) در سال ۱۴۰۰ معاف کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز ( شنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، بند های ی و ک تبصره ۹ ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را بررسی کرده و آن ها را به تصویب رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بند ی تبصره ۹ لایحه، کلیه واحدهای آموزشی دولتی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت هزینه های آب، برق و گاز (در صورت رعایت الگوی مصرف) معاف هستند. سقف الگوی مصرف به روزشده طی دستورالعملی توسط وزارتخانه های نفت، نیرو و آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه کشور حداکثر تا سه ماه پس از ابلا غ این قانون تهیه و ابلاغ می شود.

بر اساس بند ک تبصره ۹ لایحه، به استناد بند (پ) ماده(۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره ۱۴۰۱۸۴ نزد خزانه داری کل کشور واریز نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 مجلس یازدهم آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

از صبح امروز بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در صحن مجلس آغاز شد و ادامه بررسی آن در دستورکار جلسه نوبت عصر مجلس قرار گرفت.

کد خبر 6092167 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • شروط مجلس برای معافیت مالیات بر سرمایه در انتقال املاک
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است