Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@18:18:23 GMT

روزانه ۳۵۰ تن گوشت مرغ در خوزستان تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۲۸۸۰

روزانه ۳۵۰ تن گوشت مرغ در خوزستان تولید می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سطح استان خوزستان ۸۱۹ مرغداری فعال وجود دارد که این مراکز تولیدی نیاز مصرف روزانه مرغ استان( ۳۵۰ تن) را تامین می‌کنند. - اخبار استانها -

خدارحم امیری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: در سطح استان خوزستان 819 مرغداری فعال وجود دارد که سازمان جهادکشاورزی به شکل دقیق بر فعالیت و سلامت گوشت تولیدی نظارت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصرف روزانه مرغ استان بین 300 تا 350 تن است که در حال حاضر با توجه به تعداد مرغداری‌های فعال در استان و میزان جوجه ریزی زیر 50 درصد این نیاز روزانه وارد بازار می شود و نگرانی بابت کاستی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان داشت: در حال حاضر کشور درگیر نبرد اقتصادی است، شیوع بیماری کرونا از یک سو تحریم ها و کمبودهای ظالمانه از سوی دیگر شرایطی استثنایی را در کشور رقم زده است و در این شرایط حساس باید محکم و با اقتدار با همکاری نهادهای نظارتی و قضایی بر تولید و توزیع گوشت مرغ نظارت کنیم تا در ایام پیش رو مردم با کمبودی مواجه نشوند.

علت کمبود مرغ در قزوین چیست؟دلیل گرانی مرغ در آذربایجان غربی چیست؟قیمت مرغ در شیراز باز هم پرواز کرد / رسیدن مرغ به کانال 32 هزار تومانکمبود مرغ همچنان در زنجان به قوت خود باقی‌ست/ آقای استاندار! مشکل کار کجاست؟ + فیلمآشفتگی بازار گوشت و مرغ در خراسان شمالی ادامه دارد

وی تصریح کرد:مرغداری‌های استان ظرف 45 روز باید معادل میزان جوجه ریزی خروجی داشته باشند. برای نظارت دقیق بر میزان خروج مرغ از مرغداری‌ها تا زمان تحویل به کشتارگاه باید تمام ماشین‌های حمل مرغ علاوه بر مجهز شدن به دستگاه GPS در مبداء (مرغداری) و مقصد (کشتارگاه) نیز وزن کشی شوند.

امیری‌زاده گفت: بخش اعظم نظارت بر تولید و عرضه از وظایف سازمان جهاد کشاورزی است و وظیفه عمده این سازمان حمایت از تولید و تولیدکننده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود از جمله ادارات تابعه، سپاه، بسیج و … در زمینه نظارت بر تولید و توزیع گوشت مرغ و برخورد قاطع با متخلفان استفاده شود.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود

اسماعیل حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه فولاد خوزستان بار دیگر متوقف شد تا به رده چهاردهم جدول رده‌بندی سقوط کند، اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های فولاد خوزستان برابر آلومینیوم اراک برگزار شد. فولاد از فرصت‌ها گلزنی متعدد خود یک گل ساخت و آلومینیوم هم یک موقعیت در کل بازی داشت و همان موقعیت تبدیل به گل شد. استرس و اضطراب ناشی از شرایط جدولی که در موقعیت سختی هستیم باعث شد تا بازیکنان نتوانند از این موقعیت‌ها به گل برسند. بازی خوبی برابر آلومینیوم انجام دادیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی مقابل تراکتور و دیگر تیم‌ها نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره صحبت‌های عبدالله ویسی پس از دیدار با آلومینیوم که همراه با اعتراض شدیدی بود و کمیته انضباطی او را برای ادای توضیحات فراخواند، گفت: الان پایین جدول شرایط خیلی حساس شده و تیم‌ها برای بقا می‌جنگند. یک مقدار باید نظارت بر روی داوری‌ها بیشتر باشد که خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود. منظور دقیق صحبت‌هایی را که ویسی کرد متوجه نشدم ولی حتماً با او صحبت می‌کنم، چون او بعد از آنکه تیمش برد را از دست داد بسیار عصبانی و ناراحت شد.

حاجی زاده در واکنش به اینکه ویسی گفته بود «نجاست فوتبال را ول کرده‌ایم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد.» تصریح کرد: فصل بدی را برای فوتبال خوزستان پشت سر می‌گذرانیم. سه تیم انتهای جدولی خوزستانی هستند. صنعت نفت، فولاد و استقلال خوزستان مستحق موفقیت‌های بیشتری هستند. سابقه نداشته سه تیم خوزستان، استانی که نماد فوتبال ایران هستند در خطر سقوط باشند. سر همین مسائل نیاز بیشتری به نظارت بر داوری‌های مسابقات داریم تا حق هیچ تیمی ضایع نشود و فوتبال را عادلانه دنبال کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد