Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@16:11:32 GMT

معاون اول رئیس جمهور وارد گلستان شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۲۹۰۱

معاون اول رئیس جمهور وارد گلستان شد

به منظور افتتاح و بازدید برخی از پروژه ها معاون اول رئیس جمهور در گلستان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، به منظور  افتتاح و بازدید برخی از پروژه ها«اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور در گلستان حضور یافت.

 

تعدادی از اعضای هیئت دولت و وزرا در این سفر معاون اول رئیس جمهور را همراهی می کنند و بنا است معاون اول رئیس جمهور در این سفر از چند طرح مهم در زمینه راه، کشاورزی، روستایی و صنعت افتتاح و بازید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازدید از روستای عطاآباد، قطب صنعت مبل سازی گلستان، بازدید از روستای پنج پیکر، افتتاح جاده تعریض شده بندرترکمن به کردکوی و بهره برداری از کارخانه تولید محصولات الیاف سیمانی بخشی از برنامه‌های سفر یک روزه اسحاق جهانگیری به گلستان است.

 

همچنین در این سفر معاون اول رئیس جمهور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان شرکت می کند.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور سفر به گلستان اقتصادمقاومتی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم