Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال اف‌سی دالاس از پیوستن فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا به این تیم استقبال می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که تابستان اخیر در تلاش بود تا پس از دو دهه حضور در باشگاه بارسلونا و 16 سال بازی در تیم اصلی این باشگاه از جمع کاتالان‌ها جدا شود اما در نهایت با وجود مخالفت مدیران وقت باشگاه بارسلونا تصمیم به ماندن در نوکمپ گرفت، همچنان شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش وجود داد و گفته می‌شود برنده 6 توپ طلا در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانکو خارا، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اف‌سی دالاس آمریکا که سابقه بازی در تیم‌های بنفیکا، سن‌لورنزو، استودیانتس و المپیاکوس را هم در کارنامه‌اش دارد، ضمن استقبال از حضور فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا در لیگ MLS به سایت «90 مین» گفت: اگر مسی به MLS بیاید، پا‌هایش را می‌بوسم. حضور او در MLS دیوانه‌کننده خواهد بود.

مسی رکورد‌ رونالدو در لالیگا را شکست/ لئو مقابل کدام تیم‌ها موفق به گلزنی نشده است؟

لیونل مسی 33 ساله تاکنون 33 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد اما او و هم‌تیمی‌هایش در فصل گذشته برای اولین بار در 12 سال اخیر، فصل را بدون کسب جام به پایان بردند.

این مهاجم آرژانتینی که تاکنون در 762 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 657 گل به ثمر رسانده است و قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد، گفته می‌شود مورد توجه دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی قرار دارد و لوشامپیونه فرانسه یا لیگ برتر انگلیس می‌تواند مقصد بعدی او باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

نظر ژاوی تغییر کرد؛ او در بارسلونا می‌ماند

طرفداری | در یک کنفرانس خبری که با حضور سران بارسلونا برگزار شد، خوان لاپورتا اعلام کرد که ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک بلوگرانا در پایان فصل جاری منصرف شده و دست کم برای یک سال دیگر هدایت آبی و اناری پوشان را به عهده خواهد داشت.

۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!