Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:34:39 GMT

هوای فاروج به عطر وجود شهید مدافع وطن معطر شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۳۲۵۲

هوای فاروج به عطر وجود شهید مدافع وطن معطر شد

امروز در هوای سرد زمستانی، فاروج معطر به عطر وجود شهید استوار یکم «مجید رجایی» افسر نیروی انتظامی اهل روستای نجف آباد شد.

 خبرگزاری شبستان _فاروج؛ دست های کوچه های شهر از همین ساعات ابتدایی روز آماده لمس پرواز این شهید است، خورشید شرمنده فرزند شهید در هاله ای از ابر می گرید، اما پدر شهید که خود سابقه 24 ماهه از حضور در جبهه های نبرد را دارد، محکم و استوار کمر راست کرده تا مراسم را آبرومندانه برگزار کند که مبادا دل امامش از این غم بلرزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از خواهر شهید می خواهد که گریه نکند مباد که دشمن را شاد کند.

 

به شهادت فرزندش افتخار می کند و باور قلبی اش را با اشاره به جوان های به تسلی آمده نشان می هد که مجیدهای زیادی برای دفاع از  اسلام و ولایت هستند. و با رفتن مجید، این حرکت به پایان نمی رسد بلکه آغازی دوباره برای فرزند او و فرزندان دیگر جامعه است.

 

از اینکه بار امانت تریبت فرزند را به خوبی به زمین گذاشته خرسند است و در جمع تسلی دهندگان می گوید شهید سلیمانی افتخار آفرید و مجیدها به تاسی از این سردار حرکت کرده اند.

 

می گوید: مجیدهای ما می روند تا  به ما بیاموزند که پشت دین و اسلام  و وطن و رهبر را خالی نکنیم، با همه کهولت سن هرجا که احساس نیاز شود آمادگی حضور دارم. قسمت نبود در 24 ماه حضورم در جبهه ها به شهادت برسم و مجید  اما به این سعادت رسید. و دشمن گمان نکند ما با شهادت فرزندمان در مسیر انقلاب قدم آهسته می کنیم، نه! فرزند مجید را برای فردای بهتر کشور تربیت می کنیم او هم باید به اسلام و رهبر خدمت کند.

 

ما عزت به دست آمده از انقلاب را در شرایطی به دست آوردیم که روزی در این مملکت اجازه اعتراض به اجنبی را نداشتیم و مقام حیوان اجنبی از هم وطن ما بیشتر بود اما حالا در اوج عزت و اقتداریم و این مرهون خون شهدا و رهبری حکیمانه  امام و رهبر انقلاب است.

 

خواهر شهید آرام آرام می گرید و از فراق برادر می سوزد و خاطره های مهربانی های مجید را تکرار می کند، از کمک های پنهانیش می گوید که به تاسی از مولایش علی(ع)، شبانه و در خفا بود. از حلال مشکلات بودنش و اینکه همیشه پشتیبان پدر و مادر پیرش بود.

 

امروز و تا ساعاتی دیگر پیکر این شهید بر روی دست مردم فاروج از چهارراه چری تا میدان مرکزی شهر تشیع می شود تا به زادگاهش در روستای نجف آباد منتقل شود.

 

استوار یکم «مجید رجایی» افسر نیروی انتظامی اهل روستای نجف آباد فاروج در درگیری‌های کورین زاهدان در حال حفاظت از پاسگاه انتظامی با تیر مستقیم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان فاروج نجف آباد نیروی انتظامی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

کد خبر 749415

دیگر خبرها

  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم