Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال محموله‌ای قاچاق به استان ایلام را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مسیر تردد خودرو پژو ۴۰۵ حامل محموله قاچاق در محور کرمانشاه - کوزران شده و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف و مهار خودرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو توقیفی، نزدیک به ۴۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

جاویدان با اشاره به دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم، از انتقال خودرو توقیفی به پارکینگ خبر داد.

او گفت: مبارزه با پدیده قاچاق جزو مهمترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه به شمار می‌رود.

نوبت‌دهی تعویض پلاک اینترنتی شد

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از امروز نوبت‌دهی تعویض پلاک در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و سرپل‌ذهاب اینترنتی شده است.

کیومرث غلامی افزود: در روز‌های پایانی سال با افزایش درخواست خدمات تعویض پلاک در مراکز سرتاسر استان مواجهه هستیم که به همین دلیل ساعت کار این مراکز افزایش یافته است.

او به افزایش ۲ ساعته ساعات کار مراکز تعویض پلاک استان از روز‌های شنبه تا چهارشنبه خبر داد و گفت: ساعت کار از هشت صبح تا ۱۴ به ۱۶ افزایش یافته که از این ساعت درب مراکز تعویض پلاک بسته می‌شود و تا آخرین نفر خدمات دریافت می‌کنند؛ روز‌های پنجشنبه هم از ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۴ همین کار انجام می‌شود.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: نوبت‌دهی تعویض پلاک از امروز در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و سرپل‌ذهاب اینترنتی شده که متقاضیان با مراجعه به سایت «راهور ۱۲۰» یا اپلیکیش «پلیس من» و وارد شدن به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی می‌توانند روز و ساعت مدنظر خود را رزرو کنند.

او همراه داشتن ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراجعه به مراکز تعویض پلاک را از الزامات دانست و گفت: همشهریان در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فقط در ساعت و تاریخی که در نوبت‌دهی اخذ شده مراجعه کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای استان کرمانشاه تعویض پلاک نوبت دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت