Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@02:39:44 GMT

داستان پر ماجرای جابجایی‌های جذاب زمستانی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۳۷۵۴

داستان پر ماجرای جابجایی‌های جذاب زمستانی

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،سارا طاووسی؛ برخلاف اینکه خیلی‌ها می‌گویند جابجایی در نیم‌فصل بسیار دشوارتر از قبل فصل است اما انتقال های زیادی از تیم ها به یکدیگر در این نیم فصل دیدیم.
در ابتدا در خصوص انتقالاتی که به طور قطع اتفاق افتاده صحبت می کنیم و بعد از آن در این گزارش به گمانه زنی های همیشگی نقل و انتقالات می پردازیم:

وضعیت سرخابی ها در نقل و انتقالات

در خصوص جذب بازیکنان توسط دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس باید بگوییم که در این دو تیم شاهد تغییرات آن چنانی  نبودیم و پرسپولیسی‌ها فعلاً به جذب مهدی ترابی اکتفا کردند و استقلال نیز تا این لحظه تنها عرفان گل محمدی را از نساجی جذب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرضی های تبریزی ها!
دو تیم تبریزی تراکتور و ماشین سازی  بازیکنان قرضی به  یکدیگر دادند و مثل همیشه پر سر و صدا بودند. پیمان بابایی در یک انتقال مهم از ماشین سازی به تراکتور رفت و از آن سمت عرفان سیدی از  تیم تراکتور به ماشین سازی جابجا شد. گویا قرار است ابوالفضل رزاق پور نیز از ماشین سازی به تراکتور بیاید. گفته می‌شود که قرار است سامان نریمان جهان بازیکن سابق تراکتور به این تیم برگردد و همچنین یکی دیگر از بازیکنان سابق ماشین سازی یعنی فردین عابدینی نیز قرار است دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند.

تغییر نسبی نفتی ها و ثبات فولادی ها

در بین تیم های جنوبی فولاد خوزستان به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نه کسی را از دست داده و نه بازیکنی جذب کرده است. صنعت نفت آبادان  علی آل  کثیر را به نساجی داد و بازیکن دیگری به خاطر بسته بودن پنجره اش جذب نکرد. نفت مسجد سلیمان نیز نه کسی را از دست داد و نه بازیکنی  گرفت اما روی نیمکتش تغییرات زیادی داشت و  داریوش یزدی جای مجتبی حسینی را گرفت.

رضایی خروج، حسینی ورود!

درد تیم اصفهانی نیز شاهد تغییراتی بودیم. رحمان رضایی رفت و  مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن شد و در حیطه بازیکنان علی دشتی و علی چراغعلی  ذوب آهن جدا شدند. رضا دهقانی و مهدی کیانی  نیز  جمع زردپوشان اصفهان را ترک کردند.

پیکان اول شد!

دو تیم خودروساز پیکان و سایپا نیز به دنبال تقویت خود در نیم فصل دوم هستند تا بتوانند خودشان را به رده‌های بالای جدول بکشانند. پیکانی‌ها در بین  تمام تیم ها جزو اولین تیم های بودند  که خرید انجام دادند و آرمان قاسمی و مسلم مجدمی را جذب کردند. سایپا تا به امروز پر سر و صدا عمل نکرده و در روزهای آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید.

نساجی بیشترین خرید را کرد
 
نساجی مازندران در ابتدا بازیکنان خود یعنی کریم اسلامی و آرمان قاسمی را از دست داد اما به جایش پنج خرید به نام های سجاد آقایی، علی آل کثی،ر سعید جلالی راد، اکبر صادقی و رضا دهقانی انجام داد.

رسول نقطه کور نقل و انتقالات آلومینیوم

آلومینیوم اراک هیچ بازیکن ورودی نداشته و فقط دو بازیکن به نام‌های مرتضی آقاخان و محمد علی نژاد این تیم را ترک کردند و اما مهم ترین تغییرش جدایی رسول خطیبی و رفتن او به تراکتور بود.

مهره های کلیدی رفتند!

شهر خودرو یکی مهره خوی  خودش به نام اکبر صادقی را از  دست داده و این طور که شنیده می‌شود شاید یک مهره کلیدی  دیگر به  نام امین قاسمی‌نژاد را نیز از دست بدهد.

در ابتدا پر فروغ و در ظاهر کم فروغ

گل گهر سیرجان در ابتدایش بسیار پر خبر در نقل و انتقالات ظاهر شد اما هنوز خرید جدی به جز علی دشتی انجام ندادند و در عوض سه بازیکن به نامهای رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری و حسام پورهاشم از جمع آنها به طور قطعی جدا شدند.

حال در پایان به چند گمانه‌زنی مهم در مورد نقاط قلات اشاره خواهیم کرد:

شنیده ها حاکی از این است که مهدی کیانی، امین قاسمی‌نژاد و سعید واسعی به استقلال خواهند آمد.

سرنوشت دروازه بان دوم گل گهر همچنان نامعلوم است و از نام هایی مثل محمدرضا اخباری، حبیب فرعباسی  و احمد گوهری به عنوان جانشین علیرضاحقیقی یاد می شود گرچه شاید قلعه نویی در این بین به بخشیدن حقیقی رضایت دهد.

احتمال حضور فرشاد فرجی، دفاع وسط تاثیر گذار شهر خودرو در ذوب آهن وجود دارد و  این در حالی است که پرسپولیس و تراکتور نیز از قبل خواستار او بودند.

احتمال حضور فردین رابط در نساجی خیلی زیاد است و او منتظر رضایت‌نامه  از سوی باشگاه استقلال است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089975 برچسب‌ها نقل و انتقالات فوتبال پرسپولیس تهران استقلال تهران پیکان تهران فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال پرسپولیس تهران استقلال تهران پیکان تهران فوتبال ایران نقل و انتقالات ماشین سازی دو تیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 

هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره میزان جابجایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی