Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از کشورها برای حفظ وزنه برداری در المپیک درخواست کردند اعضای هیات اجرایی فعلی از انتخابات کناره گیری کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از Inside the games،  پس از هشدار جدی کمیته بین المللی المپیک نسبت به حذف وزنه برداری از المپیک ۲۰۲۴، برخی از کشورها خواستار کناره گیری هیات اجرایی فعلی از انتخابات  فدراسیون جهانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری قرار است  پس از اولتیماتوم IOC جلسه ای را برگزار می کنند و اشلی متکالفی مدیر اجرایی فدراسیون بریتانیا عنوان کرد: این جلسه بدون شک مهم ترین جلسه در تاریخ ۱۱۶ ساله وزنه برداری است. بهتر است هیات اجرایی فعلی از انتخابات کنار بروند چون IOC  این تهدید را داشته است که اگر همان هیات قبلی بر سر کار بمانند وزنه برداری جایگاه خود را در المپیک از دست می دهد.

اورسلا پاپاندرئا رییس فدراسیون وزنه برداری آمریکا و از نامزدهای انتخابات نیز گفت: وقت آن رسیده که ریسک نکنیم و به فکر تغییر مسیر باشیم.

رییس فدراسیون آلمان هم اعلام کرد: رفتار هیات اجرایی دارد باعث افزایش خطر مرگ وزنه برداری شده است. آنها باید فورا از انتخابات کناره گیری کنند.

رییس فدراسیون چین نیز درخواست کناره اعضای فعلی هیات اجرایی را از انتخابات داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري فدراسیون جهانی وزنه برداری المپیک 2024 هیات اجرایی وزنه برداری کناره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد