Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:04:23 GMT

مهاجم جدید استقلال را کمی بیشتر بشناسید

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۴۱۲۴

بر اساس اعلام باشگاه نساجی سجاد آقایی مهاجم تیم استقلال با عرفان گل محمدی معاوضه شده است. مهاجم اهل بندرعباس. 

به گزارش "ورزش سه"، عرفان گل محمدی پیش از حضور در تیم نساجی در تیم دسته دومی شهرداری بندرعباس بازی می کرد و بعد از حضور تمرین نساجی و تایید محمود فکری با این باشگاه لیگ برتری قرارداد بست. گل محمدی در دور رفت بازی ها در دیدار با فولاد از سوی وحید فاضلی در ترکیب ثابت نساجی به میدان رفت اما موفق به گل زنی در دور رفت بازی ها برای نساجی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تصمیم سجاد آقایی مبنی بر ترک استقلال محمود فکری با این جدایی موافقت کرد تا مانع از پیشرفت این بازیکن نشود به این خاطر که سجاد خطاب به محمود فکری گفت دوست دارد به تیمی برود که بازی کند اما سرمربی استقلال عرفان گل محمدی را از تیم نساجی خواستار شد و در نهایت باشگاه مازنی هم با این تصمیم موافقت کرد. 

 

محمود فکری علاقه زیادی به سبک بازی عرفان گل محمدی دارد و هیچ بعید نیست در دور برگشت بازی ها او را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بفرستد؛ سرمربی استقلال پیش از این با بازی دادن به سبحان خاقانی نشان داد با میدان دادن به جوان ها بیگانه نیست حتی اگر به دنبال کسب نتیجه باشد. 

 

مهاجم جوان نساجی در دور برگشت بازی ها کار سختی برای بازی کردن در ترکیب تیم آبی ها خواهد داشت به این خاطر که استقلال در خط حمله شیخ دیاباته – امیر ارسلان مطهری و مهدی قایدی را در ترکیب دارد اما اگر محمود فکری هر سه بازیکن را به طور همزمان به میدان بفرستد که در دور رفت در برخی از بازی ها این کار را انجام داد عرفان گل محمدی شانس حضور در ترکیب آبی ها را به عنوان بازیکن تعویضی خواهد داشت.

 

استقلال تهران سجاد آقایی نقل و انتقالات نیم فصل 1399

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سجاد آقایی نقل و انتقالات نیم فصل 1399 محمود فکری بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، مهاجم استقلال، در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در این مسابقه دو گل هم به ثمر رساند.

او در بازی با شمس‌آذر جلوتر از تمام بازیکنان استقلال به عنوان مهاجمی که تمام توپ‌ها در محور حرکت او و فضایی که استارت می‌زد ارسال می‌شد ایفای نقش کرد و زوج خوبی با گوستاوو بلانکو شکل داد.

انگیزه بالا و آمادگی که محمدی در آن مسابقه نشان داد او را تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار در بازی با تراکتور کرده و البته به چالش کشیدن خود با مدافعان باکیفیتی مانند شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی، هر دو مدافع تراکتور از سرعت و بازیخوانی بالایی بهره‌مند هستند و نفوذ به قلب دفاعی این تیم کار ساده‌ای نخواهد بود.

باتوجه به خط هافبک قدرتمنی که تراکتور در اختیار دارد استقلال به احتمال زیاد در دقایقی از مسابقه رو به بازی مستقیم و حذف کردن هافبک‌ها از جریان مسابقه بپردازد و با دخالت کردن بلانکو و فرارهای ناگهانی محمدی به دنبال گلزنی در این مسابقه باشد.

محمدی در این فصل 6 گل به ثمر رسانده و در این مسابقه می‌تواند آمار گل‌های زده خود را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟