Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@14:43:30 GMT

برنامه اینترنتی علی کریمی مجوز نگرفت

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۴۱۶۱

برنامه اینترنتی علی کریمی مجوز نگرفت

انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی دهم اسفند برگزار می‌شود که قرار بود صحبت‌های علی کریمی جهت ارائه برنامه‌هایش برای ریاست این فدراسیون از یکی از برنامه‌های اینترنتی پخش شود و بخش‌هایی از آن هم در فضای مجازی منتشر شد اما پس از آن خبر رسید که سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) مجوز پخش این برنامه را صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که بازتاب زیادی داشت ولی ساترا از قول معاون خود این خبر را رد و اعلام کرد که این برنامه برای صدور مجوز نمایش در شبکه خانگی در دست بررسی است. با این حال، تی‌وی تاک رسانه‌ای که این برنامه را تولید کرده بود، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «متأسفانه تلاش‌ها، رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد گروه برنامه‌ساز برای کسب مجوز پخش برنامه گفت‌وگو با علی کریمی، کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال به نتیجه نرسید و این برنامه پخش نخواهد شد. پوزش صمیمانه ما را بپذیرید.» نکته قابل توجه این برنامه شرطی بود که جادوگر برای حضور در آن مطرح کرده بود و ابوالفضل اکبری، تهیه‌کننده برنامه تی‌وی تاک در این باره گفت: «تنها شرط او این بود که حامی مالی برنامه مبلغ 5/2 میلیارد تومان معادل هزار تبلت به خیریه کمک شود که حامی مالی برنامه هم این شرط را پذیرفت و چک نمادین آن در داخل استودیو به علی کریمی تحویل داده شد.» در این برنامه که کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس روبه‌روی امیرعلی نبویان نشست و مهدی مهدوی‌کیا به صورت آنلاین در آن حضور داشت و خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، بهنام ابوالقاسم پور و... هم درباره کریمی حرف زدند، بحث بر سر این بود که کریمی هزار تبلت را به وسیله مؤسسه خادمین علی ابن ابی طالب(ع) که رسول خادم رئیس سابق فدراسیون کشتی آن را اداره می‌کند، به کودکان سیستان و بلوچستان برساند و پرویز پرستویی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون هم که با این مؤسسه همکاری می‌کند، در آن برنامه گفت: «من در رکاب کریمی هستم.» اما پس از اینکه برنامه اینترنتی مجوز نگرفت، پرستویی در واکنش به این موضوع در صفحه خود نوشت: «این روزها هم می‌گذرد؛ غمی نیست اما احتمالاً بعدها وقتی تاریخ انتخابات امسال فدراسیون فوتبال را بنویسند، اشاره خواهند کرد که داور و ناظر و مجری و منتقد، هم‌قسم شدند که مبادا رقیب بتواند نفس بکشد. این انتخابات هم می‌گذرد، مبارک شما. اما احتمالاً دراین سرزمین پهناور، در این ایران سرفراز، روزی کسی از شما خواهد پرسید که ثروت و جاه و مکنت، آنقدر برایتان حیاتی بود که حتی برایتان مهم نبود کودکان دانش‌آموز سرزمین‌تان به «تبلت»هایی برسند که علی کریمی یک تنه تمام حیثیتش را برای آن گذاشته بود؟ باز هم گلی به جمال اسپانسر که با وجود پخش نشدن برنامه قول داد این اتفاق خوب در هر شرایطی خواهد افتاد. من، پرویز پرستویی، نه کاری به انتخابات شما دارم نه اهداف‌تان. فقط خواستم دراین کار خیر همراه علی کریمی عزیز شوم. اما لااقل این را می‌دانم که وقتی برای ساکت کردن اسطوره فوتبال این سرزمین، کسی که تمام جایگاه و حیثیت‌تان را از او و امثال او دارید، حاضرید جلوی گفت‌وگوی ساده و صمیمی‌اش را با «تی‌وی تاک» بگیرید و از احتمال نرسیدن تبلت‌ها به دست کودکان سیستان وبلوچستان ، کهگیلویه ، ایلام و سنندج هم کک‌تان نمی‌گزد، حتماً یک جای کارتان ایراد دارد نه؟»

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، یکی از برنامه‌های اساسی دولت سیزدهم را برنامه‌ریزی در حوزه اشتغال برشمرد وگفت: دولت سیزدهم با طراحی برنامه جامعی به عنوان «زیست بوم ملی اشتغال» ۱۰ مولفه اساسی بازار کار از جمله آموزش، اطلاع رسانی، تأمین مالی و تسهیلات، صدور مجوز‌ها و تسهیل فرآیند صدور مجوز‌ها را در قالب سامانه رصد اشتغال برنامه‌ریزی کرد.
میثم مداحی با بیان اینکه هر دستگاهی موظف به ارائه خدمات در راستای فراهم کردن زمینه اشتغال است، افزود: بیش از ۱۲۰ هزار خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته اجرا و ۶۹ هزار فرصت شغلی هم فراهم شده است.
وی طراحی سامانه جستجوی شغل را یکی دیگر از خدمات دولت سیزدهم دانست و گفت: همرسانی کارجو و کارفرما یکی از مشکلات اصلی در زمینه اشتغال بود، و با راه اندازی سامانه جستجو این مشکل برطرف شد.
وی با بیان اینکه ۲۸ هزار فرصت شغلی از طریق سامانه جستجوی شغل در استان اصفهان ثبت شده است، افزود: ۱۶ هزار مورد از این فرصت‌های شغلی در سال ۱۴۰۲ ثبت شده است.
وی ادامه داد: ۱۲ هزار کارجو که بدنبال شغلی مناسبی بودند در این سامانه ثبت نام و ۷ هزار نفر از آنها با استفاده از این فرصت مشغول به‌کار شدند.
مداحی همچنین با اشاره به تسهیل صدور مجوز مشاغل خانگی به عنوان یکی دیگر از خدمات اضافه کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ مجوز در این حوزه در ۵۲۶ رشته سال گذشته صادر شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: اعتبار اشتغال مجموعه مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ چهار برابر سال‌های گذشته بود و برای هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه مشاغل خانگی در استان اصفهان شغل فراهم شد.
وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری سال گذشته در استان اصفهان به کمترین میزان خود در سال‌های اخیر رسیده است، ادامه داد: اقدامات زیست بوم ملی و رصد اشتغال و همچنین تسهیلات تبصره‌های مختلف ۱۶، ۱۸ و روستایی و عشایری به کاهش نرخ بیکاری منجر شده است.
یک میلیون و ۹۰ هزار نفر کارگر بیمه شده در استان اصفهان زندگی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی