Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه عید امسال مشابه عید پارسال است و شاید مراعات‌های بیشتری هم باید بکنیم، گفت: واکسیناسیون در هفته‌های پیش رو بهتر می‌شود. همه توان دولت برای خرید واکسن متمرکز است.

روحانی با تاکید بر اینکه هر مقدار بتوانیم واکسن تهیه می‌کنیم، گفت: امروز واکسن مشابه ماسک در روزهای اولیه بیماری کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چطور در ابتدای کرونا سر ماسک دعوا بود، امروز هم سر واکسن دعواست.

وی ادامه داد: واکسن یک شرایط خاصی دارد زیرا آثار و عوارض واکسن‌ها هنوز خیلی مشخص نیست.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه مراقبت از مرزها باید بیشتر از گذشته باشد، تاکید کرد: امروز خوزستان با پیک جدیدی روبرو شده است و فقط شهرهای خوزستان قرمز هستند و اگر مراقبت نکنیم به استان‌های دیگر سرایت می‌کند. در خوزستان تست‌ها، بیماریابی و رهگیری افزایش یافته است و محدودیت‌ها هم اعمال می‌شود.

ادامه دارد ...

کد خبر 5156888 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا حجت الاسلام حسن روحانی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی صحن مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۰ لایحه بودجه محمد باقر قالیباف هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی آژانس بین المللی انرژی اتمی سعید خطیب زاده جمهوری اسلامی ایران طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها حسن روحانی مقام معظم رهبری مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟

بررسی گفت‌وگوهای اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و دریافت خروجی آن معروف به «ابر کلمات» خروجی قابل تأملی از سخنان اعضای شورا ارائه می‌کند که نشان می‌دهد هر کدام از اعضا روی چه موضوعات و نکاتی تمرکز داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «ابر کلمات» خروجی قابل تأملی از سخنان اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه می‌کند که نشان می‌دهد هر کدام از اعضا روی چه موضوعات و نکاتی تمرکز داشته‌اند.

در ادامه خروجی گرافیکی که از ابر کلمات و کلید واژه‌های پرتکرار اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در یک سال اخیر داشتند را از نظر می‌گذارانید.

کد خبر 749076

دیگر خبرها

  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟