Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (شنبه) مصوب کردند افرادی که تا پایان سال ۱۴۰۰ نسبت به تسویه اقساط خود اقدام نکنند مشمول غایب محسوب و به خدمت وظیفه عمومی اعزام ‌شوند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه ۹ اسفند) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با تبصره ۱۱ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بند (ب) تبصره ۱۱.

در اجرای ماده (۱۱) قانون برنامه ششم توسعه، نیرو‌های مسلح مکلفند کمک‌هزینه مسکن کارکنان ساکن در خانه‌های سازمانی را از حقوق ماهانه آنان کسر و به حساب خزانه‌داری کل کشور موضوع ردیف درآمدی ۱۶۰۱۸۴ جدول شماره (۵) این قانون نزد خزانه داری کل کشور واریز کنند.

در بند (ج) تبصره ۱۱ آمده است.

دولت مکلف است وجوه حاصل از جرایم دریافتی موضوع قانون اصلاح قانون تعزیرات حکومتی مصوب ۱۹ / ۷ / ۱۳۷۳ مجمع تشخیص مصلحت نظام را تا مبلغ دو هزار میلیارد (۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال دریافت و به ردیف درآمدی شماره ۱۵۰۱۱۳ نزد خزانه داری کل کشور واریز نماید.

براساس بند (د) تبصره ۱۱.

دولت مکلف است اقساط باقی‌مانده جریمه غیبت بیش از هشت‌سال از خدمت وظیفه عمومی افرادی که تا پایان سال ۱۳۹۷ متقاضی پرداخت اقساطی این جریمه‌ها بوده و موفق به پرداخت بخشی از اقساط آن در سال ۱۳۹۹ شده‌اند را وصول و به حساب خزانه واریز نماید. افرادی که تا پایان سال ۱۴۰۰ نسبت به تسویه اقساط خود اقدام نکنند مشمول غایب محسوب و به خدمت وظیفه عمومی اعزام می‌شوند.

در بند الحاقی ۱ این تبصره آمده است.

تعرفه استفاده از تجهیزات مراقبت الکترونیک از مبلغ سی هزار (۰۰۰/ ۳۰) ریال به پنجاه هزار (۰۰۰/ ۵۰) ریال افزایش می­یابد، درآمد حاصله تا سقف نود میلیارد (۰۰۰/ ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۹۰) ریال بعنوان درآمد عمومی به ردیف درآمدی ۱۴۰۱۶۴ ذیل جدول شماره (۵) تحت عنوان سازمان زندانها، اقدامات تامینی و تربیتی واریز می‌شود.

براساس بند الحاقی ۲ این تبصره.

در راستای ماده (۲۳) قانون شورا‌های حل اختلاف مصوب ۱۶ / ۹ / ۱۳۹۴ درآمد شورا‌های حل اختلاف مندرج در ردیف ۱۴۰۱۰۱ به عنوان درآمد اختصاصی تلقی شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی مجلس یازدهم بودجه تبصره ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد

حجت اله صالحی در جلسه با معاونان اداره کل مالیاتی استان اظهار کرد: در اجرای مقررات ماده سه قانون، آخرین مهلت استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم فصل زمستان سال گذشته یک ماه پس از پایان دوره مزبور است.

وی افزود: این مهم به دلیل درخواست‌‏های مکرر مودیان مالیاتی و به منظور تکریم و فراهم آوردن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی، بنا به ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم و بخشنامه صادره در خصوص مودیانی که تا پایان ۱۲ اردیبهشت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره مالیاتی چهارم سال ۱۴۰۲ خود را اصلاح، تکمیل و به سازمان امور مالیاتی کشور مسترد نمایند اعمال می‌شود و امکان برخورداری ۱۰۰درصدی از بخشودگی جریمه تاخیر موضوع ماده ۳۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنین جرائم موضوع بند (ب) ماده ۳۶ قانون مذکور را تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی (مندرج در اظهارنامه مسترد شده) دارند.

به گزارش ایرنا مالیات بر ارزش افزوده مالیات غیر مستقیمی است که مصرف‌کننده (خریدار) آن را به همراه بهای خرید کالا یا خدمات می‌پردازد و دریافت‌کننده (فروشنده) موظف است مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق