Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی و پیشکسوت فوتبال گفت: عادلانه نیست یک تیم لیگ برتری در جام حذفی 5 بازی انجام بدهد و سهمیه مستقیم بگیرد و یک تیم 30 هفته در کوران لیگ بازی کند و سهمیه پلی آف بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول کربکندی مربی و پیشکسوت فوتبال، در پاسخ به این پرسش که آیا عادلانه است که یک تیم لیگ برتری در جام حذفی 5 بازی انجام بدهد و سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا بگیرد و یک تیم 30 هفته در کوران لیگ بازی کند و سهمیه پلی آف بگیرد، عنوان کرد: واقعاً‌ انصاف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک سهمیه بی زحمت تری است که تیم ها می توانند به جام باشگاه های آسیا راه پیدا کنند؛ اما این بدعتی است که چند سال گذاشته شده. حتی در داخل کشورمان هم به نظرم با یک بازی حذف شدن، بدون بازی رفت و برگشت انصاف نیست.

کربکندی، تصریح کرد: اگر بازیها به شکلی بود که رفت و برگشت صورت می گرفت و سهمیه کلی به ما می دادند و 4 تیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود می کرد، شاید عدالت بیشتری رعایت می شد؛ اما چند سال است که به این شکل بازی می کنیم.

این مربی فوتبال که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، خاطرنشان کرد: در قرعه کشی 10 تیم لیگی به هم برخورد کردند؛ یعنی در مرحله اول 5 تیم لیگ برتری حذف می شوند. 6 تیم به تیم های دسته یک خوردند. هرچند شگفتی ها می تواند در این مسابقات باشد؛ اما به طور معمول این تیم ها شانس بیشتری برای اینکه از مرحله اول عبور کنند را دارند.

وی نیز درباره قرعه ها و بازیهای سخت اظهار داشت: در این مرحله به نظرم شهرخودرو و ذوب آهن؛ پیکان و استقلال و نیز سایپا و نساجی بازیهای سختی داشته باشد. نبود تماشاگر بالاخره از کیفیت بازیها کم کرده است.

کربکندی در پاسخ به این سوال که به نظر شما رفت و برگشت کردن بازیها با توجه به فشردگی بازیها در ایران امکان پذیر است، تصریح کرد: ما همیشه وقت کم داریم. قبلاً باشگاه هایمان به هر 4 روز یکبار بازی کردن معترض بودند؛ اما با توجه به اینکه تمام دنیا به این شکل بازی می کنند، باشگاه هایمان پذیرفته اند. رفت و برگشت کردن بازیها سخت است؛ اما عدالت بیشتری را می توان رعایت کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رفت و برگشت تیم لیگ یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟

در شرایطی که فقط ۵ بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود