Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا با بیان اینکه ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا به صورت بین المللی برگزار خواهد شد، گفت: در این دوره جشنواره بین المللی AYSF برای اولین بار و با همکاری اتحادیه دانشمندان جوان اندونزی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا، مهدی رشیدی‌جهان، دبیر علمی ششمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا در ارتباط با جزئیات برگزاری جشنواره اظهار داشت: این برنامه در محور‌های متنوعی همچون نمایشگاهی از دستاوردها، دست سازه‌ها و اختراعات دانش‌آموزی، سمینار‌های علمی، ماراتون کسب و کار دانش آموزی، برنامه نویسی، ایده پردازی و TedTalk برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین بیان داشت: این دوره همچون دوره‌های گذشته جشنواره ابن سینا، دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و تمامی هنرستان‌ها و مدارس را تحت پوشش قرار می‌دهد، و شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به وب سایت جشنواره به آدرس www.ebnesinafestival.com مراجعه کنند.

دبیر علمی جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا خاطرنشان کرد: به منتخبین این دوره مدرک بین المللی ارائه خواهد شد و همانند دوره‌های گذشته برگزیدگان محور‌های مختلف جشنواره به رقابت‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: کارنامه پژوهشی به صورت توصیفی برای همه ورودی‌ها در ۲ محور سمینار‌های علمی و دستاورد‌ها و اختراعات طراحی شده است. در این کارنامه توصیفی ارزیابی داوران به صورت دقیق منعکس شده و گروه‌های دانش‌آموزی می‌توانند با راهکار‌های ارائه شده در آن به رفع نواقص موجود در پروژه خود بپردازند.  
رشیدی‌جهان با اشاره به اینکه در برنامه امسال با ارائه محتوای آموزشی همچون فیلم، پادکست، مطالب خواندنی و. دانش آموزان آماده حضور در رویداد میشوند، گفت: همزمان با ششمین جشنواره ملی ابن سینا شاهد برگزاری اولین رویداد طراحی دوره‌های یادگیری مبتنی بر پروژه با رویکرد شناختی Project based learning ویژه معلمین همه مقاطع با همکاری موسسه ترتبیت شناختی انگاره خواهیم بود، که راهنمای معلمین برای طراحی و هدایت پروژه‌های دانش آموزی است.

دبیر علمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا گفت: در مردادماه سال ۱۴۰۰ ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا به صورت بین المللی برگزار خواهد شد، و در این دوره جشنواره بین المللی AYSF برای اولین بار و با همکاری اتحادیه دانشمندان جوان اندونزی و حمایت دانشگاه‌ها و سازمان‌های بین المللی معتبر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به موفقیت‌های برگزیدگان جشنواره دانش آموزی ابن سینا در سطح بین المللی افزود؛ دانش آموزان ایرانی در سال ۲۰۲۰ در جشنواره و مسابقات بین المللی صاحب ۱۵ طلا، ۱۳ نقره و ۹ برنز در رشته‌های مختلف شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانش آموز جشنواره ابن سینا مقاله برگزار می شود بین المللی دبیر علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی جشنواره فیلم کوثر، علیرضا افشار رییس شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره ملی و نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر و رییس هیات امنای بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش در نشست اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره با تاکید بر ایده‌پردازی‌ و ارایه طرح های جدید و تشکر از همکاری وزارت ارشاد، بنیاد شهید و شهرداری تهران و لزوم همراهی بخش های فرهنگی و اجتماعی برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد فرهنگی‌ هنری گفت: جشنواره فیلم کوثر در پنجمین دوره برگزاری خود می‌تواند باب گفتمانی را برای پاسخگویی به مسایل زنان و طرح رویکردهای متعالی انقلاب اسلامی در زمینه زن و خانواده در جامعه ما ایجاد کند.

فرح‌ روز فاتحی رییس پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر و مدیرعامل بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه فارغ از دقت و بررسی تکنیک‌ها، تفاوت این جشنواره با سایر جشنواره‌ها در انتخاب آثار بر مبنای پیام فیلم است، گفت: احتمال فراخوان طرح و فیلمنامه فیلم‌های کوتاه ۱۳۵ ثانیه‌ای وجود دارد. برگزاری نشست‌های موضوعی نیز در دستور کار است تا در کنار اکران فیلم های منتخب، جشنواره از پشتوانه علمی بیشتری برخوردار شود.

مدیرعامل بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش در مورد زمان و محل برگزاری این رویداد فرهنگی‌هنری اظهار کرد: این جشنواره، تیر ماه امسال در تهران برگزار می شود.

در ادامه نشست، ناصر باکیده دبیر جشنواره، غلامرضا منتظمی مدیر بخش بین‌الملل، مریم پوریامین دبیر بخش فرهنگی و چند تن از اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره به بیان دیدگاه های خود درباره برگزاری مطلوب و اثر بخش این رویداد پرداختند.

در پایان این نشست اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره متشکل از حسین قنادیان، جواد جباری، علیرضا مزینانی، فرهاد قائمیان، محمد صنعتی، انسیه شاه حسینی، نرگس معدنی پور، محمد کرم اللهی و شهره پیرانی احکام خود را دریافت کردند.

چهارمین دوره جشنواره فیلم کوثر در سال ۱۳۸۸ برگزار شد و پنجمین دوره این رخداد فرهنگی هنری که نخستین دوره بین المللی آن نیز محسوب می شود پس از ۱۵ سال با فراخوان آثار برتر در زمینه زنان ایثارگر انقلاب و جبهه مقاومت به عنوان الگوی سوم زن مسلمان، در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6091179 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت