Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:20:09 GMT

پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی در سوگ محمدرضا الوند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۴۴۳۰

پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی در سوگ محمدرضا الوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی در پیامی درگذشت محمدرضا الوند هنرمند تئاتر را که مدیر هماهنگی تئاتر استان‌های نهاد تحت مدیریتش نیز بود تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«ناباوری، بهت و اندوه، این نخستین حالتی‌ست زمانی که می‌شنوم در روز میلاد مولایت علی (ع)، ترکِ جهان کرده‌ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونه از سال‌ها دوستی، رفاقت، مراودت و همکاری‌مان بگویم که حق مطلب ادا شود و چگونه بازایستادن قلب تپنده‌ات برای تئاتر و اهالی‌اش را باور کنم؟ کوچ ناباورانه‌ات به دیار حق را به سوگ نشسته‌ام، کوچ تویی که جانباز بودی؛ چه آن زمان که برای حفظ وطن راه جبهه جنگ را در پیش گرفتی و چه این زمان که دغدغه‌ات آسودگی‌خاطر اهالی تئاتر بود.

می‌دانم که جایگاه‌ات نزد پروردگار رحمان و رحیم محفوظ است و روحت در آرامشت. صبوری بر جای تا ابد خالی‌ات در میان‌مان، دعای من برای خانواده نازنینت؛ همسر و فرزندان برومندت، برای شاگردانت، علاقه‌مندانت، همکارانت، دوستان و دوستدارانت است.»

محمدرضا الوند متولد سال ۱۳۴۳ در نهاوند و کارشناس‌ارشد تئاتر، نویسنده و پژوهشگر بود و در طول سال‌ها فعالیت اجرایی، مسئولیت‌های مختلفی در هنرهای نمایشی برعهده داشت. مشاور هنری تماشاخانه سنگلج، رییس شورای نظارت و ارزشیابی و مدیر اجرایی کانون تئاتر دانشجویی از مسئولیت‌های او بود. او علاوه بر نمایشنامه‌نویسی در زمینه نقد و تحلیل نیز با نشریات مختلفی همکاری داشت.

وی که جانباز بود و از نارسایی کلیه هم رنج می‌برد در چند روز گذشته به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود و عصر روز پنجشنبه هفتم اسفندماه از دنیا رفت.

کد خبر 5156992 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا الوند قادر آشنا پیام تسلیت فیلم کوتاه موسیقی ایرانی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر فیلم سینمایی تئاتر ایران جشنواره موسیقی فجر موسیقی کلاسیک سینمای مستند شبکه پنج سیما عکاسی حوزه هنری معرفی کتاب جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک تک آهنگ هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، در این پیام آمده است:
خبر ارتحال حاج ماموستا ملااحمد فخری امام جمعه سابق جوانرود باعث تأسف و تآثر اینجانب شد.
ایشان انسانی بامحبت خوش خلق و منشأ اثرات حسنه فراوانی بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ماموستا ملا احمد فخری واهالی با محبت جوانرود برای ایشان از درگاه خداوند علو درجات و برای بازماندگان و عزیزان اهل سنت صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری