Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان قزوین، از کامیون جدید ایرانی شیلر ( هشت تن) رونمایی و در مراسم تولید انبوه مینی بوس مسافربری پگاسوس گروه صنعتی بهمن دیزل شرکت کرد.

به گزارش برنا به نقل از وزارت صمت، مینی بوس پگاسوس با داخلی‌سازی ۴۲ درصد از قطعات دارای سطح آلایندگی یوروEuro V_EEV و سیستم ترمز چهارچرخ دیسک مجهز به سیستم کنترل پایداری الکترونیکیESC می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مینی‌بوس مجهز به سیستم تعلیق پارابولیک برای انعطاف پذیری بالاتر، سنسور و دوربین دنده عقب و طراحی زیبای تریم داخلی با بهره‌گیری داشبورد جدید مجهز به صفحه کیلومتر هوشمند است.

همچنین کامیون شیلر در دو نوع ۶تن و ۸ تن دارای داخلی‌سازی ۵۶.۳ درصد از قطعات است که کامیون شیلر هشت تن امروز برای انبوه سازی رونمایی شد.

شیلر شش تن دارای ۴ ستاره کیفی در خودروهای سنگین ساخت داخل، سنسور و دوربین دید عقب و منطبق سطح استانداردهای آلایندگی روز اروپا می باشد.

همچنین کامیون شیلر هشت تن با طراحی جدید شاسی با افزایش فاصله محوری ۴۴۷۵ میلی متر، طراحی و ساخت اکسل بر مبنایGVM ( حداکثر وزن ناخالص هشت تن) است.

این کامیون آلایندگی روز اروپا Euro V_EEV را دارا می باشد.

کامیون شیلر هشت تن، دارای موتور پر قدرت، مجهز به توربو شارژر و اینتر کولر می باشد.

علیرضا رزم حسینی همچنین از بخش‌های مختلف و خطوط تولید محصولات شرکت بهمن دیزل از جمله انواع کامیون ایسوزو، مینی بوس شیلر، کامیون شیلر ۶ تن و ۸ تن، مینی بوس سحر و ... بازدید به عمل آورد.

وی به صورت خاص و ویژه با ویژگی های دو‌محصولی که امروز مورد رونمایی و آغاز تولید انبوه قرار گرفت( کامیون شیلر ۸ تن و مینی بوس پگاسوس) آشنا شد.

جمعی از معاونان وزارتخانه، استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران استانی قزوین در این برنامه علیرضا رزم‌حسینی را همراهی نمودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین صنعت معدن و تجارت وزن وزیر صنعت معدن و تجارت مینی بوس هشت تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن

تیگو ۹ کانسپت طراحی خانواده تیگو را با شکل کلی پایدار و مجلل به ارث برده است. جلوپنجره الماسی، رینگ‌های بزرگ و چراغ‌های عقب از نوع متصل، حس طراحی آن را برجسته می‌کند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده و حسی سرشار از تکنولوژی و تجمل را منتقل می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، تیگو ۹ مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که از مزایای قدرتمند بودن، مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است. مصرف سوخت آن تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد. باتری این خودرو می‌تواند در ۲۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند. تیگو ۹ مجهز به رانندگی خودکار سطح L ۲.۵، با ۱۹ عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است. در عین حال، تیگو ۹ با استاندارد ایمنی پنج ستاره مطابقت دارد، بیش از ۸۵٪ خودرو از فولادی با مقاومت بالا استفاده می‌کند که استاندارد‌های ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند.

تیگو ۹ یک شاسی بلند پرچمدار است که تجملات، هوشمندی و ایمنی را با یکدیگر ادغام می‌کند و برای افراد حرفه‌ای که کیفیت زندگی عالی را دنبال می‌کنند، با دقت ساخته شده است. این خودرو از روشی زیباتر، مجلل، هوشمندتر و دوستدار محیط زیست برای سفر حمایت می‌کند و هر سفری را به تصعید زندگی با کیفیت تبدیل می‌کند. تیگو ۹ با ویژگی‌های فنی، لوکس و تجاری خود نیاز‌های سفر را کاملاً برآورده می‌کند و به سرنشینان اجازه می‌دهد تا از سفر با کیفیت، حتی در زندگی کاری پرمشغله خود لذت ببرند.

در آینده، تیگو ۹ به‌روزرسانی و ارتقای محصول را ادامه خواهد داد و کیفیت بالاتر و تجربه سفر بهتری را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد.

دیگر خبرها

  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • موتور شش سیلندر بنزینی ایران‌ساخت رونمایی شد
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط