Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محمد عقیل سلگی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استانمرکزی در تحقیقاتی از دپوی تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در یک کارگاه در یکی از قطب‌های صنعتی اطراف این شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: مأموران پس از شناسایی این کارگاه با هماهنگی مرجع قضائی، در بازدید از این محل، موفق به کشف تعداد ۲۰ دستگاه ماینر قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با اشاره به ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی دستگاه‌های کشف شده، خاطرنشان کرد: یک نفر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سلگی در پایان از شهروندان خواست تا به منظور کمک روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه‌ای از سوی سودجویان در صورت اطلاع از این گونه موارد، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با مجرمان اقتصادی برخورد قانونی صورت پذیرد.

کد خبر 5157034

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک ارز دیجیتال دستگاه ماینر نیروی انتظامی استان مرکزی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد شیراز زلزله بوشهر کرونای انگلیسی اردبیل بارش برف شهرکرد شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود