Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان از انتخاب مجدد حبیب‌الله شیرازی به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب دوباره حبیب‌الله شیرازی به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران اظهار داشت: شیرازی در این 12 سال در فوتبال چه کار کرده که دوباره انتخاب شده است؟ سِمت‌ها را تقسیم می‌کنند و بدبختانه سهمیه فوتبال تهران به ایشان افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن وقت پیشکسوتان فوتبال و اساتید من در خانه نشسته‌اند. ما بازیکنان جوان و نوجوان زیادی داریم، اما مربیان ما کجا هستند؟

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

« قبلاً پیشکسوتان پس از بازنشستگی اینقدر کارنامه داشتند تا به ریاست برسند.» وی ضمن بیان این جمله عنوان کرد: این افراد، چه تخصصی در ورزش و فوتبال دارند؟ زمانی که مربی تیم جوانان بودم، به مربیان تیم‌های جنوب تهران و شهرستان‌ها سر می‌زدم، اما این آقایان در انتخابات‌ یک نفر را انتخاب می‌کنند. این کار درست نیست. شرایط مدیریتی ما هم مانند وضعیت فوتبال ماست.

شیرازی: براساس قانون در انتخاب شرکت کردم و ایراد از من نیست

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درخصوص انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال که فردا برگزار خواهد شد، گفت: دیگر نیازی به برگزاری انتخابات نیست. آنها زحمت نکشند و خودشان یک نفر را رئیس بگذارند. حیف است که این تماشاگران، حنجره خود را برای تیم‌های ملی و باشگاهی پاره می‌کنند. امیدوارم آقایان موفق باشند!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد