Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:18:40 GMT

اینتر و منچستریونایتد در اندیشه معاوضه بازیکن

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۴۹۶۸

اینتر و منچستریونایتد در اندیشه معاوضه بازیکن

باشگاه منچستریونایتد در ادامه تعاملات خود با باشگاه اینتر ممکن است مدافع برزیلی‌اش را با یکی از بازیکنان نراتزوی معاوضه کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکس تلیس که در تابستان اخیر با قراردادی چهار ساله به ارزش 15.4 میلیون پوند از پورتو به منچستریونایتد پیوست، ممکن است در پایان فصل جاری و تنها پس از گذشت یک سال از حضورش در جمع شیاطین سرخ راهی تیمی دیگر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش سایت ایتالیایی «اینتر لایو»؛ مدیران باشگاه اینتر تمایل دارند در تابستان آینده مارسلو بروزوویچ هافبک کروات خود را راهی منچستریونایتد کنند و در عوض الکس تلیس 28 ساله را به خدمت بگیرند.

مدافع برزیلی شیاطین سرخ این فصل در 16 بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان رفته است اما پشت‌سر لوک شاو مانده که این روزها خیلی آماده است و بازی‌های درخشانی را از خود برجای گذاشته است.

تاتنهام و دورتموند مشتریان اصلی دروازه‌بان منچستریونایتد منچستریونایتد اخیراً روملو لوکاکو، الکسیس سانچس و اشلی یانگ را راهی اینتر کرده است و دو باشگاه رابطه خوبی با یکدیگر دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد اینترمیلان منچستریونایتد اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

دیگر خبرها

  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)