Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:52:09 GMT

اهدای خون فوتبالی ها به یاد انصاریان و میناوند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۴۹۸۶

روابط عمومی سازمان انتقال خون از همه فوتبالیست ها و فوتبال دوستان دعوت کرد تا به یاد انصاریان و میناوند در مراکز اهدای خون حضور یابند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران، پویش اهدای خون خانواده بزرگ فوتبال ایران به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند از ۸ تا ۲۵ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعداد ۸ و ۲۵ برگرفته از شماره پیراهن این دو فوتبالیست سرشناس کشور است که چندی قبل با فاصله اندک یکی پس از دیگری در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.


سازمان انتقال خون ایران در تلاش است تا در قالب پویش «اهدای خون فوتبالی ها» ضمن جلب مشارکت خانواده فوتبال ایران همچون فوتبالیست‌ها، مربیان، پیشکسوتان، مدیران، هواداران و دوستداران این ورزش مردمی به کار انسان دوستانه اهدای خون برای نجات جان بیماران، یاد و نام مرحوم علی انصاریان و مرحوم مهرداد میناوند چهره‌های فقید فوتبال ایران را زنده نگه دارد.


روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران امیدوار است جامعه بزرگ فوتبال در سراسر کشور با استقبال از این کار زیبا و خیرخواهانه صحنه‌هایی ناب از انسانیت و مهرورزی را رقم زنند تا لبخند و دعای خیر بیماران نجات یافته با اهدای خون، آرام بخش روح دو جوان سفر کرده فوتبال ایران باشد.


هرساله در واپسین روزهای سال و آستانه‌ی سال نو آمار اهدای خون کاهش می‌یابد و این در حالی است که نیاز به خون همیشگی است و ادامه حیات و نجات جان بسیاری از بیماران در گرو وجود ذخایر خون کافی و سالم در مراکز انتقال خون سراسر کشور است.

 

مهرداد میناوند علی انصاریان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان سازمان انتقال خون فوتبال ایران اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن

مردم می‌توانند با اهدای اسناد، دست نوشته‌ها، دستخط ها، فیلم ها، عکس ها، اعلامیه ها، کتاب‌های خطی، چاپ سنگی یا سربی، کتاب‌های نادر و نفیس و مجموعه‌های خانوادگی در این پویش مشارکت کنند.

تسهیل در دسترسی پژوهشگران داخلی و خارجی به منابع، فعالیت‌های علمی و پژو هشی و تقویت تعامل جمهوری اسلامی ایران با جامعه فرهنگی و علمی خارج از کشور و فدراسیون‌های بین المللی علمی و تخصصی از اهداف راه اندازی این پویش است.

سامانه https://nlai/crowdsourcing و شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۵۸۷۳۵ و ۰۲۱۸۱۶۲۵۳۲۰ برای اهدای منابع سندی و شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۶۲۳۲۴۰ یا ۰۲۱۸۱۶۲۳۱۵۴ برای اهدای منابع کتابخانه‌ای در نظر گرفته شده است.

اسناد ملی هر کشور گنجینه‌ای گرانبها و پلی میان گذشته و آینده آن کشور است، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران هم امین و حافظ تاریخ تمدن ایران زمین است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!