Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: اعتباری به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از سوی بانک مرکزی برای امهال تسهیلات همه بهره برداران خسارت دیده بخش کشاورزی به بانک‌های استان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید

خراسان شمالی اولین استانی که کلیه مطالبات زعفران کاران را پرداخت کرد

عبدالله یوسفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: دراجرای  بند  (خ) ماده (۳۳) قانون برنامه ششم توسعه کشور، اعتباری به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از سوی بانک مرکزی برای امهال تسهیلات همه بهره برداران خسارت دیده بخش کشاورزی که دارای بدهی بانکی در بخش کشاورزی به بانک‌ها هستند، به بانک‌های استان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یوسفی افزود: پس از بررسی و تایید بدهکاران بانکی خسارت دیده که برای فعالیت‌های بخش کشاورزی وام دریافت کرده وتاریخ سررسید آن‌ها تا ۲۹ اسفند امسال است و بعنوان ذینفع مشمول تشخیص داده میشوند، امهال می‌شود.

 

او گفت: با اجرای این طرح، با بخشودگی سود، کارمزد و جریمه، اصل وام دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه به مدت سه سال امهال می‌شود.

 

یوسفی تأکیدکرد: با توجه به محدودیت زمانی تا پایان اسفند، مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها هرچه سریعتر با اطلاع رسانی کامل به بهره برداران خسارت دیده بدهکار بانکی و با هماهنگی فرمانداری شهرستان و شعب بانک‌های شهرستانی نسبت به جذب کامل اعتبار فوق توسط بانک‌ها برای امهال تسهیلات ذینفعان مشمول، اقدام کنند.

 

به گفته او جهاد از کل اعتبار ۷۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ابلاغی برای استان در دوسال گذشته تا ۳۰ آذر امسال مبلغ ۷۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان حدود ۹۷ درصد آن برای ۹ هزارو ۳۹۲ بهره بردار ذینفع مشمول جذب شده است.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خراسان شمالی خسارات کشاورزی برای امهال تسهیلات بهره برداران بخش کشاورزی خسارت دیده بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین

منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: با پیگیری استاندار قزوین و اهتمام وزارت نیرو و دست اندرکاران شرکت آب منطقه‌ای استان در راستای پاسخ به مطالبات کشاورزان و بهره‌برداران منجر به نتیجه شد و خوشبختانه میزان دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در نشستی که با حضور وزیر نیرو و استاندار قزوین همراه بود، رهاسازی حق آبه کشاورزان از سد طالقان افزایش یافت که این پیگیری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

ستوده تاکید کرد: مجموعه مدیریتی استان قزوین به دنبال تحقق مطالبات کشاورزان و بهره برداران است و از تمام ظرفیت‌های اداری و حقوقی برای تحقق مطالبات این قشر زحمتکش استفاده خواهد کرد.

اعضای تعاونی آب بران و همچنین جمعی از کشاورزان و بهره برداران استان قزوین طی هفته‌های گذشته خواستار افزایش حق آبه در شبکه آبیاری دشت قزوین شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟