Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو خوش درخشید و مورد توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولان صنعت ومعدن کشور و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در جریان برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران متافو، غرفه هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان با حضور شرکت های تابعه شامل مجتمع فولاد صنعت بناب، احیاء استیل فولاد بافت، توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان و زنجیره کامل تولید فولاد مورد توجه ویژه مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام گروه مالی گردشگری در این نمایشگاه از غرفه هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان بازدید کرد و دیدارهایی جداگانه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشت که حجت‌الاسلام میرتاجدالدینی نماینده تبریز، حسن پور نماینده سیرجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از آن جمله بودند.

همچنین خانم شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز از غرفه هلدینگ ماهان بازدید کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این بازدیدها و دیدار از غرفه هلدینگ‌ گسترش صنایع و معادن ماهان به عنوان سرآمد تولید و توسعه در صنعت فولاد نام بردند و از فعالیت های انجام شده در زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشور تقدیر کردند.

یادآور می شود: هلدینگ گسترش صنایع ومعادن ماهان تاکنون بیش از 1700 شغل مستقیم در طرح های توسعه ایجاد کرده است.

شایان ذکر است:هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان با وجود پتانسیل بالا در برخورداری از زنجیره کامل فولاد توانست در سال جاری افزایش چند برابری تولید در هر یک از شرکت های تابعه را محقق کند و بزرگترین حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کشور در حوزه فولاد را در دستور کار اجرایی خود قرار دهد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان نمایندگان مجلس شورای اسلامی غرفه هلدینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، باهدف کاهش جمعیت کیفری و به منظور تحقق برنامه‌های عملیاتی، رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان به همراه جمعی از قضات و معاونان خود، در دومین برنامه دیدار با زندانیان، به بررسی و رفع مشکلات ۱۵ مددجوی زندان سپیدار اهواز پرداختند.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی به همراه جمعی از قضات و معاونان خود، در دومین برنامه هفتگی دیدار با زندانیان ضمن گفتگو با ۱۵ مددجو آقا و خانم زندان سپیدار اهواز، مسائل و مشکلات مطرح شده را استماع و برای پیگیری و رفع آنها دستورات لازم را صادر کردند.
 
در این دیدار رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان، یکی از برنامه‌های عملیاتی و راهبردی این معاونت در سال ۱۴۰۳ را حضور در زندان‌های استان عنوان کرد و اظهار داشت: براساس برنامه‌های عملیاتی و سند تحول و تعالی قضایی، پیگیری، رفع مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: از اقدامات بسیار مهم و مؤثر توسعه حل اختلاف خوزستان در سال گذشته، گسترش شعب تخصصی شورای حل اختلاف ویژه زندانیان و راه اندازی کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و اداره کل زندان‌های استان می‌باشد که در آزادی تعداد زیادی از زندانیان ثمرات و نتایج بسیاری خوبی داشته است.

حجت الاسلام امانت بهبهانی ادامه داد: اگر ما بتوانیم شرایط بخشش یک نفر را فراهم کنیم در ظاهر یک انسان را نجات و در واقع یک خانواده و در سطح کلان‌تر یک جامعه را نجات داده‌ایم که اثرات بسیار ماندگاری دارد.

 این مقام قضایی در ادامه بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی به ویژه فعال سازی شورای‌های حل اختلاف را بر گسترش صلح و سازش بین مردم به منظور استمرار رویکرد حبس زدایی و جلوگیری از ورود افراد به زندان در موارد غیر ضروری را خواستار شد.

احمد رضا آزاده رئیس زندان سپیدار اهواز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از رویکرد اثرگذار معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان در کاهش جمعیت زندانیان استان و پیگیری مشکلات آنان، بر لزوم گسترش همکاری و تعامل سازنده سازمان زندان‌ها و شورای حل اختلاف در جهت تحقق اهداف قوه قضاییه تاکید کرد و بیان داشت: قطعاً بازدید از زندان و دیدار با مددجویان ثمرات بسیاری خواهد داشت و زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم