Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز حسامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: طی چند ماه گذشته با همکاری سازمان تعزیرات در حوزه مقابله با انبارهای غیر مجاز در استان اقدامات بسیاری خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه کشفیات کالاهای غیرمجاز استان لرستان رتبه چهارم کشور را کسب کرد، افزود: با توجه به اقداماتی که انجام شده در حال حاضر انبارهای ثبت نشده در سامانه جامع انبارها در لرستان بسیار کم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان بیان کرد: در حال حاضر مهمترین مشکلی که در بحث انبارها وجود دارد مشکلات مربوط به صدور حواله برای کالاهای وارد شده و خارج شده از انبارها است که به طور جد در حال کارکردن در این حوزه هستیم زیرا با محقق شدن این کار بحث مبارزه با کالاهای قاچاق پیشرفت چشم گیری می‌کند.

حسامی با اشاره به اینکه تعداد انبارها و مراکز نگهداری کالا در مجموعه صنفی و صنعتی تعداد ۱۱ هزار و 827 مورد است، تصریح کرد: در  مراکز روستایی و زراعی تعداد انبارها  104 هزارو  192  مورد است در نتیجه  تعداد کل انبارهای لرستان  116 هزار و 20  مورد است.

انتهای پیام/85020

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان انبار بازرسی تعزیرات سازمان صمت لرستان قاچاق کالا سامانه جامع انبارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

سید حمید مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال تعداد هزار و ۲۱۰ زائر از لرستان عازم سرزمین وحی و حج تمتع خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان از لرستان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای آموزش زائران در نظر گرفته شده است و در این راستا همایش متمرکز آموزش زائران شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد را تا کنون برگزار کرده‌ایم.

کد خبر 6097728

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند