Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@08:02:24 GMT

مدافعان حرم تربیت شده مکتب حضرت زینب(س) هستند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۵۲۵۱

مدافعان حرم تربیت شده مکتب حضرت زینب(س) هستند

گروه استان‌ها- معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: حرکت مدافعان حرم در سال‌های اخیر بازتاب تربیت مکتب حضرت زینب(س) است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از کرج، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رسولی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضرت زینب(س)اسوه صبر و استقامت است، اظهارداشت: ایشان شاخص زن اسلامی است که در اوج کمالات انسانی به وظایف شهروندی خود نیز به درستی عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت تصویری گرامیداشت روز پدر توسط فرزندان شهدای مدافع حرم در گلستان شهدای اصفهانزندگینامه شهید مدافع حرم سیداحسان میرسیار منتشر شدروایت تسنیم از یادواره شهدای عملیات خیبر و بدر و شهدای شمالغرب وشهدای مدافع حرم در اردبیل + فیلم

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) را از کربلا به بعد میشناسیم، افزود:نهضتی که امام حسین(ع) آغاز کرد حضرت زینب(س) آن را تکمیل کرد.

 معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با عنوان اینکه می‌گوییم چرا امام حسین(ع) با خانواده به کربلا رفت، بیان کرد: حرکت حضرت زینب(س) را که می‌بینیم به این مهم پی میبریم که این حرکت سبب شد که خانواده اباعبدالله و در راس آن حضرت زینب(س) بازتاب انقلاب امام حسین در سراسر عالم شود.

وی با اشاره به اینکه در فضای مسمومی که تبلیغات بر علیه خاندان پیامبر(ص) بیداد می‌کرد، تصریح کرد: حصرت زینب با حرکت خود به بیدار و بصیر جامعه کمک کرد.

رسولی با عنوان اینکه حضرت زینب معیار یک زن عابده مسلمان بود، خاطر نشان کرد: حرکت مدافعان حرم در سال‌های اخیر بازتاب تربیت مکتب حضرت زینب(س) است.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت زینب س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم