Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@16:17:53 GMT

روش تشخیص ادکلن الین فیک

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۵۲۵۷

روش تشخیص ادکلن الین فیک

ادکلن الین یکی از ادکلن‌های پرطرفدار در میان بانوان است که از ضمن برخورداری از کیفیت و رایحه بسیار خوب، نمونه‌های فراوان فیک آن نیز در بازار موجود است.

به گزارش برنا، ادکلن الین یکی از ادکلن‌های پرطرفدار در میان بانوان است که از ضمن برخورداری از کیفیت و رایحه بسیار خوب، نمونه‌های فراوان فیک آن نیز در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین چه در مورد خرید این عطر و چه سایر عطر و ادکلن‌های موجود در بازار همیشه این دغدغه فکری برای ما وجود داشته که از کجا بفهمیم عطری که خریداری می‌کنیم اصل است و با توجه به پولی که می‌پردازیم ادکلن فیک به ما فروخته نمی‌شود. ما در این مطلب به روش تشخیص ادکلن الین اصل از فیک آن خواهیم پرداخت. البته نکاتی که در مورد این ادکلن بیان می‌کنیم نیز می‌تواند در تشخیص ادلکن اصلی در سایر برندها نیز کارآمد باشد. اما پیش از آن ادکلن الین را به شما معرفی خواهیم کرد تا با بوی خاص و جادویی آن باشید، این نکته کمک بسیار زیادی در شناخت این ادکلن به شما خواهد کرد.

ادکلن الین

برای خانم‌هایی که به دنبال یک عطر خاص با رایحه‌ای جادویی و منحصربفرد هستند، ادکلن الین می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی به شمار آید. الین به معنای بیگانه، یکی از عطرهایی است که توسط برند تیری موگلر Thierry Mugler  تولید شده است. البته برند تیری موگلر عطرهای دیگری نیز تولید کرده که همگی با موفقیت بالایی روبرو شده بودند. به عنوان مثال بعد از تولید ادکلن آنجل تیری موگلر که با استقبال بالایی مواجه شد، این برند در سال 2005 تصمیم به تولید ادکلن الین موگلر گرفت. ما در ادامه به معرفی این ادکلن‌ پرداخته و پس از آن راه شناخت نوع اصل و فیک آن را بیان خواهیم کرد.

رایحه ادکلن الین موگلر

اگر می‌خواهید بدانید در ساختار این ادکلن زنانه خاص، اسانس و عصاره چه نوع گیاه و میوه‌هایی به کار رفته است بهتر است بدانید رایحه گل یاس یکی از اصلی‌ترین اسانس‌های به کار رفته در ادکلن الین موگلر است، رایحه این عطر شیرین و ملایم است و می‌توان آن را از دسته عطرهای شرقی چوبی به شمار آورد. دو عطار معروف به نام‌های  Dominique Ropionو Laurent  Bruyere  طراحی این عطر را بر عهده داشته‌اند که کارشان با موفقیت بالایی روبرو شده و بعدها این برند ادکلن‌های دیگری با نام الین را به بازار ارائه کرد که دو عطر Alien Fusion و Alien Man در سال‌های اخیر تولید شده و با استقبال فراوانی روبرو شده‌اند.

اگر بخواهیم طراحی بطری ادکلن الین را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت این شیشه طراحی خاصی دارد که با طراحی شیشه‌های عطر در برندهای دیگر کاملا متفاوت است. شیشه ادکلن الین موگلر به صورت کریستالی طراحی شده و تراش‌های روی بدنه آن را خاص و متفاوت ساخته است. علاوه بر این رنگ بنفش در نظر گرفته شده برای این شیشه اصالت سلطنت و قدرت جادویی و افسونگری آن را به ذهن می‌رساند.

در ابتدا که ادکلن الین موگلر را استشمام می‌کنید بوی گل یاسمین توجه شما را جلب خواهد کرد، این رایحه باعث شادمانی شده و به شما آرامشی خاص خواهد بخشید.

ادکلن الین موگلر به طور کل رایحه‌ای گرم و شیرین دارد و برای روزهای سرد سال مناسب خواهد بود. این ادکلن به جهت غلظت بالای اسانس به کار رفته در آن که بین 25 تا 35 درصد می‌باشد، ماندگاری زیادی دارد و در بین روز شما نیازی به تمدید دوباره عطر نخواهید داشت. این ادکلن در یک نظرسنجی از بانوان توانسته در بین 10 ادکلن برتر و خوش رایحه از نظر خانم‌ها قرار گیرد. بنابراین بوی خوش و طراحی زیبای شیشه، این ادکلن را برای هدیه دادن به بانوان به یک گزینه مناسب تبدیل کرده است.

روش تشخیص ادکلن الین اصل از تقلبی

همان‌طور که در ابتدای این مطلب نیز اشاره کردیم امروزه با توجه به وجود محصولات فیک در بازار، شناخت اصل از فرع بسیار سخت است. این موضوع در مورد عطر بیشتر صادق است چون اغلب در بسته بندی پلمپ شده قرار دارند و نمی‌توان آن را باز کرد و بویید. بنابراین فروشنده می‌تواند عطر اصلی را برای تست کردن به شما ارائه نماید و سپس عطر فیک را به شما بفروشد. همچنین گاهی نوع فیک آن چنان به خوبی طراحی شده است که با باز کردن جعبه هم به سختی می‌توان به فیک بودن آن پی برد. در این مواقع راه‌های شناخت چیست؟ 

به رنگ بطری توجه کنید

در اکثر مواقع شیشه نمونه تقلبی ادکلن الین نسبت به اصل آن از رنگ روشن‌تری برخوردار است.

نوشته‌های حک شده روی شیشه را لمس کنید

نوشته‌ها و فونت‌های روی شیشه اصلی کمی مشخص‌تر بوده و نسبت به نوع فیک آن تفاوت‌های ملموسی خواهد داشت.

در طراحی شیشه ادکلن الین ظرافت‌های خاصی در نظر گرفته شده است

اگر به ساختار شیشه، طراحی درب، طراحی سری اسپری و همچنین جعبه عطر توجه کنید، می‌توانید متوجه کیفیت بالای عطر اصلی از غیر اصلی شوید.

کد حک شده زیر شیشه و روی جعبه را با هم تطبیق دهید.

این تطابق دهی به شما کمک می‌کند تا ادکلن اصل را از فیک به خوبی بازشناسید زیرا اگر این دو کد با هم تطابق نداشته باشد پی به این نکته خواهید برد که یا شیشه عطر اصلی نیست یا جعبه و فروشنده به این شکل خواسته ادکلن غیر اورجینال را به شما بفروشد. این نکته را به خاطر داشته باشید که در محصولات اورجینال کدی که روی عطر حک شده فقط مختص به همان عطر است و کد دیگری مانند آن وجود ندارد. بنابراین با دیدن دو عطر یکسان از یک برند مانند ادکلن الین موگلر می‌توانید از اصل بودن عطری که می‌خرید مطمئن شوید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیک آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس

 امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلای او به سرقت رفت.

به گزارش مشرق، منوچهری در گفتگویی کوتاه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

منبع:همشهری

دیگر خبرها

  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین