Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندی‌وایر، مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو در حال حاضر در اوکلاهاما به سر می‌برند و آماده می‌شوند تا مراحل ابتدایی تولید فیلم «قاتلان ماه کامل» را پیش ببرند. قرار است فیلمبرداری این پروژه از بهار آغاز شود.

گزارشی از اوسیج نیوز تایید می‌کند که این دو فیلمساز در این هفته با رهبران فرهنگی قبیله سرخپوست اوسیج ملاقاتی را انجام داده‌اند تا درباره محتوای فیلم «قاتلان ماه کامل»، ماجرایی که در دهه ۱۹۲۰ به قتل تعدادی از اعضای این قبیله به منظور تصرف زمین‌های نفت‌خیز آن‌ها منجر شد، بحث کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان فیلم در مورد یک مامور اف بی آی است که روی پرونده این قتل‌ها تحقیق می‌کند.

به گفته اوسیج نیوز، جفری رئیس قبیله اوسیج و چاد رنفرو سفیر فیلم ملت اوسیج، با اسکورسیزی و دی‌کاپریو ملاقاتی را ترتیب دادند تا اسکورسیزی فرصت آن را داشته باشد به صورت مستقیم با اعضای این قبیله در مورد فیلمش گفتگو داشته باشد. این خبرگزاری رسمی اضافه کرد که در این دیدار اسکورسیزی به طور کلی درباره مقصود اصلی اش از این فیلم، به ویژه بر ارائه موضوع‌هایی چون اعتماد و خیانت در فیلم صحبت کرد. او علاوه بر این از سرگذشت «مالی کایل» و «ارنست برکهارت» حرف زد.

دی‌کاپریو که در این فیلم نقش آفرینی می‌کند قصد داشت برای بازی در نقش «ارنست برکهارت» در این فیلم وسترن اطلاعاتی کسب کند. ارنست برکهارت برادرزاده یک دامدار محلی با نفود بود که در قتل‌های اوسیج یک مظنون حساب می‌شد. نقش این دامدار هم توسط دنیرو بازی می‌شود.

در نسخه اولیه فیلمنامه قرار بود دی کاپریو نقش تام وایت، مامور اف بی آی را بازی کند، اما او برای نقش دیگری انتخاب شد و جسی پلمونز به جای او این نقش را بازی می‌کند. قرار است «قاتلان ماه کامل» از ماه می‌تا اواخر تابستان جلوی دوربین برود. البته در ابتدا قرار بود ساخت پروژه از مارس ۲۰۲۰ شروع شود، اما همه گیری بیماری کرونا باعث شد این کار غیرممکن شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی مارتین اسکورسیزی دی کاپریو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی

ایسنا/سیستان و بلوچستان در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون علل مهاجرت و پیامدها و راهکارهای پیشگیری از آن بحث و بررسی شد.

در دومین روز از برگزاری این همایش، چنگیز رحیمی عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز در زمینه "ساماندهی مدیریت خدمات مشاوره برای مدیران" و اسکندری عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه "راهکارهای حل چالش های روانی - اجتماعی دانشجویان، به ارائه سخنرانی پرداختند.

 باباپور عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز نیز درباره " علل مهاجرت و پیشگیری از آن اظهار کرد: برخی از کشورها تلاش دارند نخبگان و یا دانشجویان ما را به دلایل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی و .. به مهاجرت وادار کنند که لازم است دانشجویان را نسبت به پیامدهای مهاجرت هوشیار کنیم.

وی همچین به تشریح چالش های ترویج سبک زندگی سالم پرداخت و گفت: با پیشگیری از افراط و تفریط در زمینه های مختلف می توانیم چرخ زندگی را متعادل کنیم.

پرسش و پاسخ شرکت کنندگان پیرامون مشاوره، سلامت و سبک زندگی از دیگر برنامه های دومین روز همایش ملی بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید