Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: اگر شرایط عادی باشد و موج چهارم هم اتفاق نیفتد بازهم عید امسال مانند عید پارسال است و شرایط ما سخت‌تر هم شده است. شرایط ما در هفته‌های پیش رو با توجه به واکسیناسیون بهتر می شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در ستاد ملی مبارزه با کرونا ضمن تسلیت وفات حضرت زینب (س)، گفت: بار سنگینی در این روزها بر دوش پرستاران بوده و کار بسیار مهمی هم انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ روحانی: نوروز ۱۴۰۰ شبیه نوروز امسال است

وی ادامه داد: این روزها یک مقدار روزهای حساس‌تری برای ما نسبت به چند ماه پیش است چون مردم ما در جنب‌وجوش هستند. پس روزهایی است که تماس‌ها یک مقداری بیشتر است و فاصله گذاری شاید کمتر رعایت شود و یکی دو هفته بعد آثارش را خواهیم دید. همه ما می‌خواهیم شب عید، شب آرامی برای مردم باشد.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر شرایط عادی باشد و موج چهارم هم اتفاق نیفتد بازهم عید امسال مانند عید پارسال است و شرایط ما سخت‌تر هم شده است. شرایط ما در هفته‌های پیش رو با توجه به واکسیناسیون بهتر می شود.

روحانی خاطر نشان کرد: امروز همه توان دولت برای خرید واکسن متمرکز است و هر مقدار بتوانیم واکسن مورد نیاز را تهیه می کنیم. واکسن امروز مشابه ماسک در روزهای ابتدایی است. 

وی اظهار داشت:  شاید از نظرهایی باید بیشتر از پارسال مراعات کنیم. پارسال می‌گفتیم از دست ویروس وهان چه کار کنیم؛ امسال از مار غاشیه به افعی پناه بردیم. 

روحانی بیان داشت: مصونیت واقعی زمانی حاصل می شود که در سراسر جهان واکسیناسیون انجام شود. آثار واکسن‌ها هنوز برای ما روشن نیست که عوارض این واکسن ها چیست اینها همه ابهامات است. 

وی تاکید کرد: دو مرتبه دیدیم خوزستان با یک پیکی مواجه شد. ما فقط در استان خوزستان شهرهای قرمز داریم. در گزارش امروز دیدیدم در خوزستان تست‌ها افزایش یافته است. بیمار یابی دارد افزایش پیدا می‌کند و در کنار آنها رهگیری دارد انجام می‌شود و محدودیت‌ها هم دارد اعمال می شود.

رئیس جمهور اظهار داشت: باید محدودیت‌ها را ادامه دهیم و این محدودیت‌ها برداشته نمی‌شود و اقدامات تنبیهی نیز گاهی لازم است. 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا وفات حضرت زینب حجت الاسلام حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور شرایط ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع سفرهای رئیس جمهور به استان خوزستان، یکی از محل‌های تأمین اعتبار پروژه ها، مسئولیت‌های اجتماعی نفت است که امروز با حضور مشاور وزیر و مدیر پروژه های نظارت بر طرح‌های عمرانی و تک تک دستگاه‌های اجرایی بر آخرین وضعیت پروژه‌ها در سطح استان مروری داشتیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در این جلسه توصیه شده تا در راستای جذب حداکثری اعتبارات تلاش و شتاب خوبی در استان صورت گیرد. عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود و این گونه نباشد که در یکی دو شهر تمرکز داشته باشیم.

وی بیان کرد: امید است با کمکی که مجموعه وزارت نفت انجام می‌دهد شاهد خواهیم بود بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان خوزستان تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 6093562

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان