Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تأسیسات ایمنی مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز به بهره‌برداری رسید.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، نعمت‌الله نجفی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در آیین بهره‌برداری از این تأسیسات که جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند، گفت: برای خرید و نصب تجهیزات آتش‌نشانی این مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مجموعه شامل چهار مخزن ذخیره‌سازی آب به مقدار 230 هزار لیتر، پمپ فشار قوی و همچنین تجهیزات ایمنی است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح، ضریب ایمنی این مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی ارتقا می‌یابد و در صورت وقوع آتش‌سوزی در تأسیسات سوخت‌گیری، آتش در کوتاه‌‎ترین زمان مهار می‌شود.
بر اساس این گزارش، در حاشیه مراسم بهره‌برداری از تاسیسات آتش‌نشانی این مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی، تمرین مهار آتش در این مرکز با موفقیت انجام شد.
فاضل عبیات، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان نیز با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی شهید سلیمانی اهواز از فرودگاه‌های مهم کشور با ترافیک بالا است، گفت: راه‌اندازی تأسیسات ایمنی و آتش‌نشانی این مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی، زمان مدیریت حوادث احتمالی را کوتاه می‌کند و جلو بروز خسارت به دیگر تأسیسات این فرودگاه را نیز می‌گیرد.
وی با بیان اینکه تجهیزات این فرودگاه منطبق با استانداردهای جهانی است، اظهار کرد: راه‌اندازی تأسیسات ایمنی و آتش‌نشانی مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه از شاخص‌های مهم کارکردی فرودگاه به‌شمار می‌رود که با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز و اداره کل فرودگاه‌های خوزستان اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز مرکز سوخت گیری هواپیمایی بهره برداری تأسیسات ایمنی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان