Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 113 میلیون و 991 هزار و 732 نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید19 ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 2میلیون و 529 هزار و 421 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 89 میلیون و 544 هزار و 791 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 80 هزار و 625 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 29 میلیون و 136 هزار و 912 نفر رسیده است؛ تاکنون 523 هزار و 802 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 16 هزار و 65 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 11 میلیون و 79 هزار و 979 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون 156 هزار و 970 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش 63 هزار و 908 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 10 میلیون و 457 هزار و 794 نفر مبتلا رسیده است؛ تاکنون 252 هزار و 988 برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.

کشورهای روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا نیز به‌ترتیب با 4 میلیون و 223 هزار و 186، 4 میلیون و 163 هزار و 85، 3 میلیون و 712 هزار و 20، 3 میلیون و 188 هزار و 553 و 2 میلیون و 888 هزار و 923 نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ترکیه با 2 میلیون و 683 هزار و 971 مبتلا و آلمان نیز با 2 میلیون و 436 هزار و 506 نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌‌ترتیب با 19 میلیون و 534 هزار و 68، 10 میلیون و 763 هزار و 451 و 9 میلیون و 355 هزار و 974 نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به 1 ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا کووید 19 آمار کرونا در جهان علائم کرونا دست داده ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تخریب این سد تاکنون اجساد ۴۲ نفر پیدا شده است و در روزهای قبل نیز سیل در سایر مناطق ده‌ها قربانی برجا گذاشته بود و اکنون مقامات می‌گویند به طور تخمینی مجموع تلفات این حوادث از ۱۲۰ نفر بیشتر شده است.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، یک سخنگوی دولت هشدار داد که بارندگی ها ظرفیت سدهای برق آبی را پر کرده است و یک سرریز گسترده مناطق پایین دست را تهدید می کند.

گروه‌های نجات در حال حفاری در میان گل‌ولای برای یافتن بازماندگان در چندین روستا از جمله کاموشیری و کیانوگو در شهرستان ناکورو هستند و بیم آن می‌رود که شمار جان‌باختگان بیشتر شود.

خبرگزاری رویترز به نقل از «استفان کی‌روی»، فرمانده پلیس محلی گزارش داد ۱۷ نفر از جان‌باختگانی که اجسادشان پیدا شده است کودک بودند.

در پی این حوادث و به دلیل پیش‌بینی هواشناسی دولت، بازگشایی مدارس در سراسر کنیا را به تعویق انداخته است.

بیش از ۱۳۰ هزار نفر بر اثر سیل آواره شده‌اند و بسیاری از مردم در مدارس پناه گرفته‌اند.

همچنین باران‌های شدید تانزانیا و بروندی را هم دربرگرفته است.

به گزارش بی‌بی‌سی، از ژانویه تاکنون حداقل ۱۵۵ نفر در تانزانیا بر اثر بارندگی شدید و در پی آن جاری شدن سیل جان باخته‌اند.

در بوروندی نیز نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر آواره شده‌اند.

کد خبر 848413 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم کنیا حوادث جهان سد

دیگر خبرها

  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت