Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ، رئیس مرکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل روز شنبه گفت: این خط تولید با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ تن، توسط مهندس احدوند به عنوان یکی از هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد اردبیل راه‌اندازی و تحویل خریدار شد.

بابک پردل افزود: این شرکت که سابقه ساخت دستگاه‌ها و ماشین‌آلات فیلر بونکر، میوه خشک‌کن ،کوره تحت خلا، برش و خم میلگرد را دارد برای دستیابی به دانش فنی این خط تولید سه ماه تلاش و تحقیق و همچنین بالغ بر ۲ میلیارد ریال هزینه کرده است و قادر است سالانه ۳۰ عدد از این خط تولید را روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این خط تولید شامل سه بخش اصلی خشک‌کن، میکسر و اکسترودر می‌باشد که خشک‌کن آن با پنل مخصوص و سیستم گرمایش بهینه ساخته شده است و راندمان زمانی بسیار مطلوبی دارد و با مبدل حرارتی سه جداره خود احتمال تماس گازهای احتراق با محتویات داخل خشک‌کن را به صفر می‌رساند و کربن اکتیو بدون هیچ گونه آلودگی در آن خشک می‌گردد. 

پردل ادامه داد: میکسر این خط با ظرفیت ۸۰ کیلوگرم با موتور الکتریکی ۱۱ کیلووات و گیربکس شفت مستقیم برای تولید خمیر کربن اکتیو همگن طراحی شده و با توجه به درصد بالای آب در خمیر کربن اکتیو، میکسرهای عادی قادر به اختلاط کامل مواد آن نیستند ، اکسترودر این خط ویژه کربن اکتیو بهینه شده دارای سیستم هیدروموتور و ظرفیت ۶۰ کیلوگرم در ساعت مجهز به کاتر اتوماتیک و کنترل‌دار برای تولید میله‌های یک شکل و یک اندازه کربن اکتیو. طرح سیستم ماردون این اکسترودر ویژه کربن اکتیو ساخته شده است.

او افزود: کربن اکتیو تولید شده توسط این خط تولید در صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی و همچنین ساخت دستگاه‌های تصفیه آب مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازار مصرف خوبی دارد.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی شرکت دانش بنیان اردبیل دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شرکت دانش بنیان اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی شرکت دانش بنیان اردبیل دانشگاه اخبار کنکور خط تولید کربن اکتیو خشک کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • تولید الماس فقط در ۲ ساعت و نیم!
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده