Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@20:47:36 GMT

کرونا در لرستان تا حدود زیادی کنترل شده است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۰۷۷

کرونا در لرستان تا حدود زیادی کنترل شده است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: کرونا در استان تا حدود زیادی کنترل شده است.

سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که امروز نهم اسفندماه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه بیماری کرونا تاکنون تا حدود زیادی کنترل شده است اما به دلیل نزدیکی با استان خوزستان که در حال حاضر رشد بی‌سابقه بستری بر اثر ابتلا به این بیماری در این استان را نشان ‌می‌دهد و احتمال ورود این بیماری از نوع جهش یافته انگلیسی به استان زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بنابراین هم مسئولین  باید ورود و خروج به استان را مراقبت کنند و بیشتر مردم باید رعایت کنند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: اگر مردم از استان خوزستان مهمان دارند یا قصد سفر به این استان را دارند فعلا آنها را لغو کنند.

خادمی اضافه کرد: اگر احیانا مورد مشکوکی هم پیدا کردند به بهداشت مراجعه و اطلاع‌رسانی کنند که هم از خود و اطرافیان آنها تست گرفته شود.

وی بیان کرد: بهترین راهی که بتوان در نطفه با بیماری کرونا مقابله کرد همین روش است.

استاندار لرستان ادامه داد: مردم با اولین علایم به مراکز بهداشتی مراجعه کنند چون این ویروس سرعت رشد و ضربه زدن آن به انسان خیلی بیشتر است.

خادمی اظهار کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عید نوروز خوبی را داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت لرستان، تصریح کرد: اکثر استان‌های زرد هستند فقط شهرستان‌های چگنی و  رومشکان آبی هستند ولی وضعیت لرستان به طور کلی زرد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار لرستان ستاد ملی کرونا استان خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا همه علیه کرونا لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور فعال داریم.

وی عنوان کرد: ریل‌های موجود در کشور، ۱۵ هزار کیلومتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته احداث ۴۷۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور برنامه‌ریزی‌شده بود که از این میزان حدود ۲۴۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: امسال هم برنامه این است که بالای ۲۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور تکمیل و بهره‌برداری شود.

خادمی، ادامه داد: متوسط ساخت ریل در کشور نزدیک ۱۹۰ کیلومتر در سال است، اگر منابع مالی در اختیار قرار گیرد، امیدواریم بتوانیم سالانه ۵۰۰ کیلومتر مسیر ریلی را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ریلی در نظر گرفته شده، اما این میزان کفاف کار را نمی‌دهد، افزود: بااین‌وجود برنامه ما این است که ۲۴۰ کیلومتر ریل را امسال تحویل بدهیم.

کد خبر 6099634

دیگر خبرها

  • چگونه آلزایمر را درمان کنیم؟
  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها آسم دارند
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟