Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:46:06 GMT

تصویب بودجه ۱۰۵ میلیارد تومانی شهرداری مرند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۱۳۱

تصویب بودجه ۱۰۵ میلیارد تومانی شهرداری مرند

یداله هاشم زاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۰ که توسط شهردار مرند به شورا ارایه شده بود، طی جلسات متعدد و فشرده توسط اعضای شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با اختصاص ۴۴ درصد از بودجه به پروژه های عمرانی و ۵۶ درصد به هزینه های جاری در سال ۱۴۰۰، به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به مشکلات مالی همه شهرداری‌ها و هزینه های سنگین پروژه های عمرانی و با هدف ساماندهی پروژه های نیمه تمام و کلنگ زنی شده، در بودجه بندی پروژه های عمرانی سال آینده سعی شده تا از شروع هرگونه پروژه عمرانی جدید خودداری شود و تلاش شهرداری در جهت تکمیل پروژه های در دست اقدام و ناقص باشد. 

رییس شورای اسلامی شهر مرند یادآوری کرد: عمران و آبادانی شهر، زمینه سازی برای جذب سرمایه گذاران، مدیریت هزینه ها و رعایت اصل صرفه جویی، تأمین منابع مالی پایدار، توسعه صنعت گردشگری و توجه ویژه به زیباسازی شهر از دغدغه‌ها و اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند می‌باشد.

شهردار مرند نیز گفت: میزان افزایش بودجه سال آتی شهرداری، کاملا منطقی و کارشناسی بوده و بودجه سال ۹۹ نیز ۱۰۰ در صد محقق شده است.

کاوه افزود: تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام از اولویت های لحاظ شده بودجه ۱۴۰۰ می باشد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه های عمرانی از قبیل تالار شهر، پارک ریحان، پردیس سینمایی، المان میدان امام (ره) و میدان امام حسین (ع) و ورودی های شمالی و جنوبی شهر، موزه دکتر نصیری و برخی پروژه‌های دیگر از جمله مهمترین پروژه های شهرداری مرند در سال ۱۴۰۰ خواهند بود که در لایحه بودجه پیش بینی شده اند.

شهردار مرند ادامه داد: در سال ۱۴۰۰، پروژه های جدول گذاری و احداث جوب ها، پیاده روسازی و سنگ فرش معابر، بهبود فضاهای شهری و آسفالت ریزی خیابان ها و معابر سطح شهر نیز در حجم قابل توجهی اجرا خواهند شد.

شهر مرند در ۷۰ کیلومتری شمال غرب تبریز، سومین شهر بزرگ آذربایجان شرقی از نظر جمعیت است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سازمان برنامه و بودجه مرند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سازمان برنامه و بودجه مرند آذربایجان شرقی سازمان برنامه و بودجه مرند اخبار کنکور پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم از آماده سازی اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان و پایان عملیات عمرانی در این منطقه تا مرداد ۱۴۰۳ خبر داد.

علیرضا رشیدی نژاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه یکی از پروژه‌های شاخص سال گذشته بهره برداری از فاز ۵ عمار یاسر بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه تملک یک کار بسیار سخت و نفس‌ گیری است، با همت عزیزان در منطقه ۷ و معاونت مالی و اقتصادی شهرداری در این منطقه تملکات لازم انجام شد و متعاقب آن طراحی پروژه نیز با توجه به مسائل ترافیکی انجام گرفت.

وی افزود: طراحی و برآورد پروژه در اداره کل فنی و عمرانی شهرداری قم انجام و اسناد مناقصه اجرای پروژه تهیه شد تا به اجرای پروژه رسید.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با اشاره به اتمام عملیات ساخت بلوار جعفر طیار در اسفندماه سال گذشته خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه اقدام مهمی در مجموعه مدیریت شهری قم بود.

رشیدی نژاد با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۲ در برنامه‌های معاونت فنی و عمرانی چند پروژه در مباحث ایمنی و آتش نشانی وجود داشت، افزود: از جمله این پروژه‌ها بهسازی ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی در بلوار کشاورز بود.

وی گفت: سایت آموزشی آتش نشانی در بلوار آیت الله بروجردی و همچنین ساختمان آتش نشانی مادر سال گذشته به بهره برداری رسید و عملیات عمرانی ساختمان فرماندهی آتش نشانی شروع شد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم تاکید کرد: در خصوص ایستگاه‌های جمع‌آوری زباله نیز در منطقه ۵ مکان‌یابی صورت گرفت و اقدامات عمرانی آن آغاز شد.

رشیدی نژاد گفت: قرارداد بهسازی این سایت با پیمانکار بسته شد و عملیات عمرانی آن ۶۰ درصد پیشرفت دارد که تا خرداد نیز به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: موضوع دیگر آماده سازی اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان و همچنین اراضی ۳۲ هکتاری بود که عملیات عمرانی آن سال گذشته آغاز شد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با قراردادی که بسته شد بحث سیستم دفع فاضلاب، تأمین آب، گازرسانی، شبکه ۲۰ کیلووات، جدول کاری و زیرسازی و عملیات خاکی آن پروژه آغاز شد که همه پیمانکاران مشغول فعالیت هستند و تا مردادماه امسال کلیه عملیات‌های آنجا تمام می‌شود.

رشیدی نژاد گفت: در اراضی ۳۲ هکتاری طراحی و تهیه اسناد و مناقصه انجام شد و در حال حاضر با توجه به اینکه اسناد وصول شده کمیسیون‌های مناقصه در حال فعالیت هستند تا ۱۰ روزه دیگر پیمانکار مشخص و عملیات آغاز خواهد شد.

کد خبر 750377

دیگر خبرها

  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد