Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:27:54 GMT

دستگیری ۱۱ شرور مسلح با ۱۴۱ کیلوگرم مواد مخدر در یزد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۱۵۷

دستگیری ۱۱ شرور مسلح با ۱۴۱ کیلوگرم مواد مخدر در یزد

به گزارش شنبه پایگاه خبری پلیس یزد سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اقدامات اطلاعاتی متوجه تردد باند واردکننده موادافیونی در محورهای مواصلاتی این استان شدند.

وی ضمن اشاره به اعزام تیم هایی از ماموران پلیس به محورهای ورودی استان یزد، ادامه داد: ماموران انتظامی با مشاهده خودروهای اشرار، دستور ایست صادر کردند که بعلت بی توجهی به ایست پلیس، پس از درگیری مسلحانه، ۸ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند اما  ۳ نفر از آنها با مجروح کردن یکی از ماموران پلیس از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: با رصد گسترده اطلاعاتی، مشخص شد که اشرار مسلح به سمت استان کرمان متواری شده اند که به همین منظور ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اخذ نیابت قضائی به آن استان اعزام شدند.

بهدانی فرد ضمن اشاره به همکاری ماموران پلیس استان کرمان افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی۳ قاچاقچی فراری را در یک منزل مسکونی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مقادیری مهمات کشف کردند.

رئیس پلیس استان یزد در خاتمه با بیان اینکه در این عملیات ۶ دستگاه خودرو سواری مربوط به اعضای این باند توقیف شد خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار دائمی ناجا قرار دارد.

برچسب‌ها مواد مخدر یزد انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر یزد انتظامی مواد مخدر یزد انتظامی اخبار کنکور ماموران پلیس استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان